Hlavní navigace

Názor k aktualitě Opravárna.cz rozjíždí kampaň na HitHitu. Chce bojovat proti „kurvítkům“ od Petr M - "Zákazník chce cenu, rychlost a kvalitu." Jojo, taky...

  • 17. 1. 2018 15:02

    Petr M (neregistrovaný) ---.145.broadband16.iol.cz

    "Zákazník chce cenu, rychlost a kvalitu." Jojo, taky to tak mám. Ale on tenhle parametr je hodně relativní kus od kusu. Když jsem si posledně opravoval TV (Samsung, 40" LCD, osm let stará), strávil jsem nad tím asi hodinu. Náklady na materiál cca dvacka, 3/4 roku od opravy bez problémů.

    Výměna celé TV by byla na
    - Půl hodiny hledání nové TV
    - Dvě hodiny shánění financí nebo porovnávání nabídky splátek (nemám volnejch x kKč jenom pro případ, že začne stávkovat ze dne na den TV)
    - Tři dny čekání, než to e-shop dodá
    - Nejistota, jestli nový kus neklekne (skrytá vada během zahořování)

    Takže problém vyřešen levně, rychle, kvalitně. A jako bonus i s ohledem na přírodu.