Lístek koupený na dálku mohou mít v mobilu nebo si ho vytisknou. Že má letecká společnost jiné starosti, to chápu, ale ono to také může od letecké společnosti vyžadovat akorát přidat do potvrzení o nákupu letenky výrazné tlačítko s odkazem na web DPP, který už si to s cestujícím vyřídí sám (samozřejmě v jeho jazyce a s ohledem na to, že jde o cizince). Pořád dopravu z letiště zařizuje DPP, takže by měl mít páku na letiště a to má zase páky na letecké dopravce.
Nicméně přes koho a jak ty jízdenky prodávat je až druhý krok. Jako první krok si hlavně musí DPP uvědomit, že cizinec má do Prahy dorazit už s platnou permanentkou na MHD a ne že ho budou kasírovat až revizoři na Muzeu. Pak to znamená zavést do tarifu vícedenní jízdenky na zvolený počet dní a umět je prodat přes jednoduchý web v různých jazycích. Takový malý zárodek je kongresové jízdné, teď ještě umět to prodat přímo jednotlivým koncovým cestujícím a ne jen kongresům po stovkách.