Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Packeta loni zdvojnásobila obrat na skoro 2,5 miliardy korun od anonym - A taky ztratila enormni mnozstvi zasilek, ktere nijak...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 1. 2021 1:12

    bez přezdívky

    A taky ztratila enormni mnozstvi zasilek, ktere nijak nekompenzovala (obchodni podminky takove, ze by se za ne stydel i prodavac hrncu a dek duchodcum). Jedine v cem excelovali, byla rychlost s jakou vydavali PR clanky , blahorecici Kijonkovou. Ze se ukazaly v plnem svetle zavazne procesni chyby zpracovani a pristupu k zasilkam, to uz netreba ani zminovat.

  • 27. 1. 2021 19:55

    bez přezdívky

    Naprostá pravda.. pro neznalé (kteří pouze skrze zásilkovnu přijímají zásilky) .. Taková svinstva, co má zásilkovna ve svých OP byste nikomu jinému netolerovali.. perlou je třeba to, že když pošlete skrze ně balík někam a balík se ztratí, tak jste to vy, kdo se musí zkontakovat s jejich smluvním přepravcem (at je to PPL, DPD či dříve i Ceská pošta) a s nimi řešit reklamaci.. samozřejmě, je to totální prasárna, protože vy nejste ve smluvním vztahu s těmito přepravci. Takto podnikat umí "každý druhý" - neřešit reklamace, přehazovat odpovědnost na všechny kolem. Kdyby se nejednalo o bagatelní spory (málokdy posíláte zásilku nad 10.000 Kč), tak už bych zvažoval na ně podat žalobu.

  • 27. 1. 2021 23:15

    bez přezdívky

    Chyby se stavaji, ale oni maji v systemu vylozene diry, bugy a deadlock situace. Zprvu jsem se na ne snazil upozornit. Pak mne to pres mnozstvi ztrat a reklamaci prestalo bavit. Bohuzel sve chyby nehodlali resit a staveli se k nim stylem: ty jsi zakaznik, ty se treba podelej ale nam je to u zadele. Jo a nic vracet nebudeme natoz kompenzovat zjevny prukak z jejich strany.
    U nekolika znamych jsem zasilkovnu v modulu eshopu vypinal, negativni recenze za to nestaly.
    Dalo by se toho napsat jeste mnohem vice. Docela dobra inspirace jsou diskuze pod starsimi clanky o Zasilkovne.
    A posledni hrebik do rakve, rozvazeme spojenectvi s ceskou postou a pekne na ni nakydame hnuj. Nedelam si iluze ze ceska posta je dokonala, ale statisticky tento rok fungovala na vybornou. V pripade ze uz se neco potentovalo, byl to sice byrokraticky ocistec ale vedl k vysledku.

  • 28. 1. 2021 1:59

    bez přezdívky

    Přesně! Packeta aka Zásilkovna se chová jako typický monopol (o oligopolu bych nemluvil) na trhu. A všichni, co si chtivě objednávají z eshopů do jejich výdejních míst "jí to žerou i s navijákem". Žel nevidí tu druhou stranu, prodejce, kteří v případě řešení reklamací nestačí žasnout, co za zvěrstva si ta K.... VA e vedení vymyslela. Pevně věřím, že výpadek 2500+ výdejnich míst na pobočkách České pošty (zejména tedy rurální a horské oblasti) velmi brzo a citelně pocítí všichni její přiznivci.. Asi to bude Packeta řešit tak, že do Krušných Hor doveze pár Z-boxů, které nikdo v dané oblasti nebude schopen otevřít :)