Hlavní navigace

PayPal rozšiřuje ochranu pro obchodníky. Nově bude vracet peníze i za služby

25. 5. 2017

Sdílet

Dosud PayPal vracel peníze při problémech s objednávkami fyzického zboží. V rámci Seller Protection Programslužba chrání obchodníky v případě, že jim přijde neautorizovaná platba, nebo pokud kupující tvrdí, že zboží neobdržel. Platební systém to dosud řešil vrácením peněz. 

Teď záběr programu rozšířil i na služby, vstupenky nebo cestování. „Jistota, že vás případné potíže nemohou postihnout, by měla být základním požadavkem, když nakupujete nebo prodáváte online. Tato vylepšení jsme připravili na základě podnětů od uživatelů,“ tvrdí regionální šéf PayPalu Matt Komorowski.

Americký platební systém postupně rozšiřuje své globální služby i do Česka, kde mu konkurují lokální služby, jako třeba PayU. Nedávno rozjel třeba svůj dlužníček, respektive službu PayPal.me.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 5. 2017 14:05

    jhmb (neregistrovaný)

    Děti, takto pomalu končí služba, která si hraje na boha.

    RIP Paypal (max 5 let)

  • 25. 5. 2017 12:43

    Petr (neregistrovaný)

    Všechny neoprávněně reklamace uzavřel paypal ve prospěch nás, obchodníka. Ročně cca 10 případů ani jednou to nebylo z našeho pohledu nefér.

    Špatnou zkušenost mám s amazonem, kde zákazník tvrdil že zboží nedostal a podle trackingu bylo zboží doporučeno. Amazon ve sporu rozhodl pro zákazníka a peníze nám sebral.

  • 25. 5. 2017 12:17

    vsl (neregistrovaný)

    Autor zjevně neumí příliš dobře anglicky a "trošku" to popletl — úplně otočil význam. Jde o ochranu ZÁKAZNÍKŮ, která v tomto rozsahu dosud na služby neplatila. Obchodníky to naopak sakra poškodí, budou teď tahat za ještě kratší konec (viz i další komentář zde).

  • 25. 5. 2017 12:02

    Milos (neregistrovaný)

    To s snad delaji srandu. Ochrana obchodniku? Od kdy?
    Jedna z mnoha realnych situaci:
    Zakaznik poda claim, ze se mu vec nelibi a ze ji vraci zpet.
    Paypal vyzve obchodnika, aby situaci resil
    Obchodnik kontaktuje pres paypal zakaznika a zepta se, zda ma u nej vec nechat vyzvednout, nebo zda ji posle sam.
    Zakaznik odpovi, ze vec nechal kuryrovi DPD ktery ji privezl aby ji vratil.
    ubehne tyden
    Dotaz zakaznikovi, zda ma tracking cislo nebo nejake potvrzeni, ze vec nechal poslat zpet.
    Odpoved zakaznika, ze nic takoveho nema, ze vec proste nechal kuryrovi, ktery ji privezl.
    Par mailu na paypal od obchodnika zadajicich zruseni claimu, bez jakekoliv reakce.
    Ubehne nejaky dalsi tyden a claim je uzavren ve prospech zakaznika a jsou mu vraceny penize na ukor obchodnika.

    Podobnych scenaru jsme zazili asi 10 behem par let, nez jsme se rozhodli moznost platby pres paypal zrusit

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).