Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Podáme podnět kvůli podbízivým cenám operátorů, říká sdružení Telefonující.cz od Karel - " „matka samoživitelka“ by v ČR zaplatila 1298...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 3. 2017 13:13

    Karel (neregistrovaný)

    " „matka samoživitelka“ by v ČR zaplatila 1298 Kč "

    Proč? Soubor nejde stáhnout (chyba 403), takže se nemůžu podívat. Ale opravdu netuším, proč by zrovna matka samoživitelka měla měsíčně platit víc, než kolik stojí neomezený tarif. To si opakovaně dokupuje data za tu nejméně výhodnou cenu?

  • 15. 3. 2017 13:50

    fd (neregistrovaný)

    Aktualne je to 404.

    Jinak si priplatite (napriklad) za sms jizdenky/vstupenky ... volani na vsemozne infolinky ... ale tezko rici co do toho zahrnuji, kdyz ta data jaksi nejsou.

    Vazne pak nevim, proc by matka samozivitelka mela platit vubec nejaky telefon. A kdyz, tak si muze bohate vystacit s par desetikorunami za predplacenku. Prijde mi to totiz v tomto pripade (ac obecne samozrejme souhlasim s tim, ze ceny nasich OPu jsou nehorazne) podobne, jako resit, ze matka samozivitelka musi jezdit skodovkou, kdyz by mohla mit audi.

    Srovnavat je jednoduse treba cenu konkretnich sluzeb = cenu za minutu a cenu za MB. V CR je to v pripade tech minut od nejakych cca 7Kc/min ... po cca 0,1Kc/min coz je sedmdesatinasobek. A to je presne problem, ktery je potreba resit.

  • 15. 3. 2017 17:02

    Adam (neregistrovaný)

    Spíš "proč by měla jezdit autem, když může na motorce".
    Prostě jsou zákazníci, kterým vyhovuje platit "co provolali, když provolali" a nikoliv vázat peníze předem, aby měli reservu na případné volání. Já měl dlouho předplacenku, kterou jsem nestíhal provolat a povinným dobíjením 300 Kč každý kvartál (aby mi nezrušili číslo) jsem se dostal na to, že jsem tam měl čtyři tisícovky. Přechod na tarif pro mne byl vysvobozením - hlavně proto, že jsem se dostal k "podpultovému" tarifu 50 Kč za měsíc a hovory za kačku pade.
    Má známá, důchodkyně, provolá cca 40 minut měsíčně stylem "každý den minuta".
    Spousta lidí v mém okolí má telefon, který vůbec neumí data - ale operátor jim to pořád tlačí (50 MB za 50 Kč měsíčně a odpárat to nejde.)
    Známá má chytrý mobil, ale nemá doma žádnou wifinu - a jen aktualizace Androidu a předinstalovaných aplikací jí sežraly přes 2 GB dat. (Přitom ten telefon na data nepoužívá, protože na čtení webu to nemá dost velkou obrazovku a na psaní e-mailů tomu chybí klávesnice. Ale synchronisace kontaktů a hledání odjezdů MHD jsou opravdu fajn aplikace.)
    Prostě: pokud nejste zrovna "masa", úplně běžný uživatel s požadavky dle představ operátora, tak to vyjde draho - a není kam utéct!

  • 15. 3. 2017 13:47

    Jakub Kriš (neregistrovaný)

    Dobrý deň, správny link je s veľkým TK, prihodíme na web aj s malým. Matka má tarif za 749 ale kupuje paušál aj dcére.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).