Hlavní navigace

Názor k aktualitě Podle Asociace komerčních televizí je televize stále nejoblíbenějším médiem od Pamětník Pamětník - Problém je spíše v tom, že jako "ten...

  • 13. 4. 2018 12:21

    Pamětník

    Problém je spíše v tom, že jako "ten bez přezdívky" se snažíš argumentovat jen tím, co podpoří Tvé domněnky. Napsal jsem "pokud platí", "podle některých pramenů" a nedovolil jsem si napsat jakékoliv číslo, jak to děláš ty. Ono je to nakonec jedno, ti, kteří do televizí nalévají miliardy, moc dobře ví, kde je jejich reklama účinná a jak jsou procentně rozloženy jednotlivé platformy, využívané jejich cílovými skupinami.

    I když bych se představil svým jménem, moc by to na věci nezměnilo. Nemám až tak netradiční jméno a příjmení, aby nás takových nebylo málo. Možná bys mě dokázal osobně identifikovat a k Tvému všeobecně hulvátskému označování, bys přidal něco přímo osobního a intimního. Po tom skutečně netoužím, informovat někoho, kdo se nezmůže ani na přezdívku.