Sto tisíc proti dvaceti. To je skóre z vyhledávání na Seznamu. O Dědu Mráze je pak zájem naprosto minimální. Mezi výrazy, které máme spojené s klasickými českými Vánoci, patří také betlémy a vánoční koledy. Vůbec nejoblíbenější koledou, po které lidé pátrali, je »Štědrý večer nastal«. Českým betlémům vévodí ten Třebechovický.
"30 procent hledání Ježíška bylo spojeno se slovem »dopis« a dalších 7 procent se slovem »pošta«, především ta na Božím Daru. Jedno procento dotazů se pak pídilo po tom, jak Ježíšek vypadá, a ještě méně lidí se zajímalo, zda vůbec existuje. Ježíšek tak byl 5,4krát hledanější než Santa Claus a 56× hledanější než Děda Mráz. Santu lidé hledali zejména v souvislosti s komerčními aktivitami, a to s filmy, hudbou, karnevalovými kostýmy nebo dekoracemi. U Dědy Mráze byl největší zájem o jeho obrázky. Lidi nejspíš zajímá, jak vlastně tato ruská postava vypadá,“ tvrdí na blogu portálu produktový manažer seznamáckého vyhledávání Vojtěch Diatka.