Hlavní navigace

Názor k aktualitě Potíže bank: ČSOB nejde mobilní aplikace, Komerční banka má třetím dnem výpadky od Míra - Tady je potřeba rozlišovat aplikaci směrem k zákazníkovi...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 12. 2017 0:28

    Míra (neregistrovaný)

    Tady je potřeba rozlišovat aplikaci směrem k zákazníkovi (např. internetové bankovnictví) a interní systém banky kde se evidují transakce na účtech.
    Tam se změny budou dělat s opravdu velmi důkladnými testy. Navíc budou veškeré transakce ještě evidované v dalším nezávislém systému pro možnost "disaster recovery".

    Když přijdete o např. o nastavení intervalu výpisu z účtu tak je to sice nepříjemné ale není to žádný velký problém.
    Pokud by zmizely nějaké platební transakce tak je to opravdu hodně veliký problém.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).