Hlavní navigace

PPF má údajně zájem o České Radiokomunikace, nabídku předložili i další

15. 8. 2019

Sdílet

České Radiokomunikace Autor: Jan Sedlák

Australský investiční fond Macquarie obdržel přibližně pět nabídek od potenciálních kupců Českých Radiokomunikací. Telekomunikační firma je na prodej od letošního jara, lhůta pro nabídky vypršela na konci června. O možných zájemcích informoval specializovaný zpravodaj Mergermarket, kterému je potvrdilo několik zdrojů.

Mezi kupci mají být podle serveru blíže nejmenované americké a britské investiční fondy, dále finanční skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera a středoevropští investoři CEE Equity Partners, kteří vyhledávají příležitosti pro čínský kapitál.

Mergermarket uvádí, že by nyní měla následovat hloubková prověrka hospodaření české firmy a celý proces pokračuje podle plánu. Australský fond Macquarie, České Radiokomunikace a CEE Equity Partners odmítli informace komentovat. Na dotazy Mergermarketu nereagovala ani PPF.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2019 10:31

    bez přezdívky

    Počátkem devadesátých let bylo ve vyspělých západoevropských zemích normální, že televizní vysílání zajištovali tehdy státní monopolní operátoři. U nás to bylo jinak z důvodu, že pro stranu a vládu bylo zajišťování televizního a rozhlasového vysílání specializovanou institucí strategickou záležitostí.
    Bylo by normální (a lepší), kdyby se před privatizací spojily radiokomunikace a telekomunikace do jednoho podniku. Jenže tehdy řada osob snila svoje velké telekomunikační sny – jedním z takových subjektů byly i radiokomunikace (znalí dosadí jména osob) – což vedlo ke vzniku podniku České radiokomunikace.
    Akvizice Českých radiokomunikací skupinou PPF by byla návratem k normálnosti a částečnou korekcí zpackané privatizace českého telekomunikačního sektoru. Byť ve zcela odlišném časoprostoru.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).