Hlavní navigace

PPF přejmenovala telekomunikační aktivity. Loni vynesly 3,2 miliardy eur

Sdílet

Jan Sedlák

Finanční společnost PPF přejmenovala skupinu, v rámci níž sdružuje své telekomunikační aktivity. Z dosavadní PPF Arena 1 se stala PPF Telecom Group, která zároveň zveřejnila oficiální výsledky za rok 2019.

Konsolidované tržby skupiny dosáhly na 3,2 miliardy eur, zisk EBITDA pak činil 1,4 miliardy eur. Rostly všechny segmenty. Rok předtím PPF Arena 1 dosáhla na tržby 2,415 miliardy eur a zisk 940 milionů eur. Meziročně se navýšilo také množství volné hotovost (free cash flows) na 827 milionů eur.

Šéf PPF Telecom Group Ladislav Bartoníček organizaci označuje za „jednu z vedoucích telekomunikačních skupin ve střední a východní Evropě“ a uvádí, že pokračuje ve sdílení best practices mezi jednotlivými operátory. Díky tomu roste efektivita.

Skupina loni získala téměř 400 tisíc nových mobilních zákazníků, k 31. prosinci jich měla 17,2 milionu. Další zajímavé údaje jsou k dispozici v této prezentaci (PDF).

PPF také začátkem roku pro telekomunikační skupinu vydala nové dluhopisy za dalších sto milionů eur. Předtím upsala půl miliardy eur. Kellner koupil některé aktivity Telenoru za 2,8 miliardy eur, k čemuž využil syndikovaný úvěr.

Do PPF Telecom Group spadají CETIN, O2 v Česku a na Slovensku a Telenor Bulharsku, Maďarsku, Černé Hoře a Srbsku.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory