Hlavní navigace

Práva na Premier League pro český a slovenský trh získal Skylink

8. 7. 2021

Sdílet

Oficiální míč Premier League v sezoně 2021/22 Autor: Premier League/Nike

Exkluzivní vysílací práva na Premier League pro Českou a Slovenskou republiku na tři sezony, počínaje sezonou 2022/23, získala skupina Canal+. Na českém a slovenském trhu provozuje satelitní a internetovou platformu Skylink.

„Touto akvizicí Canal+ Group posiluje exkluzivní obsah značky Skylink působící na českém a slovenském trhu,“ uvedla společnost v tiskové zprávě. „Canal+ je hrdý, že českým i slovenským divákům přinese všech 380 utkání za sezónu,“ doplnila.

Oficiální míč Nike pro Premier League v sezoně 2021/22, ilustrační snímek
Autor: Premier League/Nike

Oficiální míč Nike pro Premier League v sezoně 2021/22, ilustrační snímek

„Premier League je nadšena z pokračujícího nadstandardního vztahu se společností Canal+ ve Francii a s možností rozšířit spolupráci také na jejích dvou nových trzích, České a Slovenské republice, prostřednictvím Skylinku. Canal+ svým zákazníkům trvale nabízí špičkové sportovní přenosy a fanoušci Premier League v těchto nových zemích se mohou těšit na možnost sledování spousty skvělých zápasů až do sezony 2024/25,“ sdělil za Premier League její mediální ředitel Paul Molnar.

Maxime Saada, generální ředitel společnosti Canal+, k tomu uvedl: „Naše partnerství s Premier League se poprvé rozšíří i do České republiky a na Slovensko, což je další důležitý krok v mezinárodní strategii rozvoje skupiny Canal+, která má nyní více než 22 milionů předplatitelů, z toho 14 milionů mimo Francii.“

Finanční podmínky dohody nejsou veřejně známé. Francouzský deník Les Echos připomněl, že v předchozím období se cena práv vyšplhala na 115 milionů eur za jednu sezonu Premier League pro všechny trhy pokryté ve smlouvě.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.