Hlavní navigace

Názor k aktualitě Pražský Dopravní podnik zrušil Wi-Fi v tramvajích, skončit má také Wi-Fi v metru od Petr M. - Přijde mi, že se tady rozlišují různé věci....

  • 7. 7. 2020 11:01

    Petr M.

    Přijde mi, že se tady rozlišují různé věci. Na hlavních přestupních stanicích se zvýšeným výskytem cizinců podle mě dává pokrytí smysl, především pro informace o jízdném, jejich podmínkách a povinnostech. Pokud si dopravní podnik vyčíslí povinnost informovat cestující o podmínkách přepravy tak, aby jim rozuměli - včetně cizinců, možná to nakonec nevyjde tak draho. Zkuste si jako cizinec přijet na hlavní nádraží a pokoušet se někam dostat. Jasně, máte automat. Ale kde najdete, jakou jízdenku si potřebujete koupit?

    Pokud město Praha vymyslí, jak informovat cestující jinak, ať to klidně zruší. Za mě by mohli omezit youtube a jiné nesmysly na malou až rychlost a povinnost přihlásit se a soustředit se na informační portál, který by byl přístupný přes registračního opruzu.

    Prostě ke vchodu umístěte ceduli INFO: http://travel.praha.cz, WIFI: mhd-praha. Tam by mohl být rozcestník na další služby, které by se případně spolupodílely na financování infrastruktury. Budou mít kde nabídnout informace a za to by mohli být ochotní i zaplatit (protože jim to něco může přinést).

    Protože takový cestující z Asie bude okraden už při výměně naší měny. Možnost ho informovat o relevantních skutečnostech, jako že kurz je výrazně jiný, asi najde kde? Na hlavním nádraží na přepážce? U bezďáků?

    Cestující z EU LTE využije určitě rád. Ale musí si turista mimo EU všechno načíst až na hotelu nebo při přípravě na cestu? Proč? Ono kdyby bylo smysluplné zadání, mohl být i smysluplný provoz. Co takhle opravit zadání, než se provoz zruší?