Hlavní navigace

Názor k aktualitě Prima: Zákaz přetáčení reklam chceme spustit na podzim. Týkat se bude všech platforem od Ravise - Tak jsem se schválně na jeden upoutávkově-reklamní blok...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2018 13:29

    Ravise (neregistrovaný) ---.102.wms.cz

    Tak jsem se schválně na jeden upoutávkově-reklamní blok podíval. Schválně jsem vybral ten mezi dvěma dílama Simpsonových (P Cool), což je jedna z mála věcí, na které se v televizi dívám.

    • Upoutávka na Teorii velkého třesku. Tenhle "humor" pro mě není.
    • Česko-Slovensko má /už zase/ talent. Super, takže dalšího půl roku (?) kdy se téhle epidemii budu snažit vyhnout.
    • Reklama na jogurt, který se dá podle všeho udělat z vody a šišek. Přiznávám, podle hlasů hlasatelů nejsem v cílové věkové skupině.
    • Linka pomoci řidičům - což mě jako chodce fakt nezajímá.
    • Jakási nezřetelná reklama nejspíš na pivo. Inzerovaná značka mi zrovna nechutná.
    • Upozornění, že se řidiči na silnicích můžou zabít. A) nejsem de.bil, B) viz výše.
    • Eshop s nábytkem. Nábytek nám drží, díky za optání. Poslední nákup - pracovně-herní židli k počítači - bych tam stejně nedělal. Mimochodem si už ani nepamatuju, jak se vlastně jmenuje.
    • Zebra, co mi chce půjčit peníze. Táta mě naučil čurat ve stoje a nepůjčovat si peníze. Obou lekcí si velice cením.
    • Reklama na kofolu, která je tak uhozená, že díky ní bojkotuju kofolu.
    • Reklama na fastfood. Ve fastfoodech jím jen výjimečně, od inzerovaného řetězce leda s pistolí u hlavy.
    • Trouba. S naší troubou jsme spokojení, děkujeme za optání.
    • Krém na bolest kloubů. Pokud mě klouby bolí déle, tak utlumit bolest není to pravé. To, že bolí, je snad signál, že je něco sakra v nepořádku! Nepomůže mi, když tohle varování budu ignorovat.
    • Antiperspirant nově i pro muže. Dobře, možná, tady by se dalo uvažovat.
    • Kafe ze supermarketu. Kafe nepiju, resp. piju velmi výjimečně, když se chci/potřebuju nadopovat kofeinem.
    • Nová koupelna. My jsme s naší koupelnou spokojeni, děkujeme za optání.

    Suma sumárum, v celém reklamně-upoutávkovém bloku je jediný výrobek, o kterém nemůžu okamžitě říct, že nemám zájem. Ani jediná reklama mě nepřesvědčila o tom, že bych měl koupit zrovna jejich výrobek. Takže i kdybych se na reklamy koukat musel, jejich účinek bude plus mínus nula. Jo a jeden přechod ke konkurenci. Hlavu mám tak vycvičenou, že zvuk televize, pokud se na ní nedívám, snadno odfiltruju. Jen tlačte. Každá akce vyvolá reakci.