Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Prima: Zákaz přetáčení reklam chceme spustit na podzim. Týkat se bude všech platforem od p123 - Dělají všechno pro to, aby je už nikdo...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2018 12:30

    p123 (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Dělají všechno pro to, aby je už nikdo nesledoval. Pamatuji si začátek vysílání komerčních televizí u nás. Pokud budou vysílání obohacovat přiměřenou porcí reklamy, jako tehdy, tak se na ně budu klidně opět koukat. Naštěstí máme i jiné možnosti audiovizuální zábavy a televize, které to přehání s nenažraností už fakt není potřeba sledovat...

  • 15. 8. 2018 7:26

    Michal Kubeček

    Když si vzpomenu na reklamy z doby socialismu, tak bych řekl, že šlo o docela názorný příklad cargo kultu. Prostě někdo vypozoroval, že se něco dělá (natáčí a vysílá se reklama na zboží), ale bez pochopení, co se to vlastně dělá a hlavně proč, z toho nevyhnutelně vyšla jen fraška. Takže jsme mohli sledovat reklamy na zboží, které u nás nikdo jiný nevyráběl, takže v 90 procentech obchodů k němu žádná alternativa nebyla, reklamy na zboží, které bylo aktuálně tak nedostatkové, že se na něj dělaly pořádníky, atd.

    Můžeme si tady notovat, jak jsou ty dnešní reklamy stupidní a jak jsme všichni vůči nim imunní. Ale i kdyby tomu tak opravdu bylo (jako že to tak úplně stoprocentně neplatí), pořád bychom neměli zapomínat, že diskutující na Lupě nejsou úplně reprezentativním vzorkem veřejnosti. Oni v těch reklamkách nesedí úplní pitomci, kteří by neměli potuchy, co dělají.

  • 14. 8. 2018 18:52

    xsc2 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Účinnější nebyly, protože reklama nefunguje tam, kde není trh. V socialismu byly věci, které nešly sehnat a pak byly věci, které ležely ladem, případně se občas uvedl nový výrobek a natočila se na to reklama.

  • 17. 8. 2018 11:30

    Al (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz

    Taky to byla součást předstírání, fasády, že jako v socialismu se máme tak dobře. Vůbec nehrálo roli jestli je zboží nedostupné nebo nemá alternativu, funkce reklamy byla předstírání, že navenek jsme byli jedna velká socialistická rodinka, které se doře vede. Pamatuju na reklamy na nějakou nechutnou sterilovanou zeleninu, která ležele v regálech většinou roky, než ji nějaký člověk v pomatení smyslů koupil.

  • 14. 8. 2018 10:50

    krakonoš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Kde jsou ty ošklivé totalitní časy, kdy do programů se reklamy vkládat nesměly a v tištěném seznamu pořadů byly uvedeny časy, kdy se na obrazovce objeví pan Vajíčko. A jsem si jist, že tyto, mnohem inteligentnější, než ty současné a nevtíravým způsobem servírované reklamy, byly, pokud jde o účinek na publikum, mnohem úspěšnější, než současný nechutný model.