Hlavní navigace

Názor k aktualitě Průzkum: 28 % zákazníků by kvůli internetovému bankingu změnilo banku od bmann - Ano, vše stojí peníze. Ale, že se nezaplatí...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2018 22:18

    bmann (neregistrovaný)

    Ano, vše stojí peníze. Ale, že se nezaplatí HW kalkulačky, tak s tím nesouhlasím. Odvádět miliardy ven (velká trojka) a říct, že nemají na kalkulačky je blbost. Navíc když sesterská banka v zahraničí to třeba nabízí. Např. Irská KBC HW kalkulačku nabízí. A dle ceníku snad i zdarma, platí se asi jen za výměnu.

    Navíc se většinou za kalkulačku platí. U ČS mě tenkrát stála 900, co vím tak UCB ji má/měla za 500Kč. V případě poplatku za kalkulačku, tak jediné co banku stojí je organizace distribuce a provoz systému. A ten systém pravděpodobně udělali kvůli mobilní aplikaci, která poskytuje fakticky stejnou funkčnost jako HW kalkulačka.

    A že elektronický kanál nevydělává. Pokud sem si všiml, tak se banky snaží poplatkovou politikou klienty motivovat k používání elektronického kanálu oproti fyzické návštěvě pobočky. Každá operace vyřízená elektronicky znamená menší náklady na pobočkách atd.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).