Hlavní navigace

Průzkum: Češi nejsou obchodníkům na webu věrní. Jdou pořád po ceně

20. 6. 2017

Sdílet

Věrnost jednotlivým e-shopům klesla meziročně o deset procent. A přesto, že jsou tři čtvrtiny nakupujících se službami obchodů spokojeny, většina z nich je ochotna věnovat čas vyhledávání nejvýhodnější nabídky na více místech. Tvrdí to tedy průzkum agentury PPM Factum, který vznikl na zakázku pro e-shop Kasa.cz. 

Češi podle průzkumu nejčastěji nakupují na internetu večer mezi šestou a devátou, v průběhu dne potom nejvíce mezi desátou a dvanáctou hodinou. 

Meziročně nejvíce rostoucí kategorie zboží už není jen elektronika, ale spíš se zájem přesouvá do nových oblastí. Jako třeba sortiment pro zahradu, dílnu, chovatele, volnočasové aktivity, kempingové vybavení nebo zboží pro děti. 

Přes 65 procent zákazníků oceňuje, když si mohou zboží sami zdarma vyzvednout. Roste také podíl nákupů z mobilu. „Ve srovnání s loňským rokem evidujeme přibližně čtyřicetiprocentní nárůst tržeb z mobilů a tabletů. V rámci jedné návštěvy si zákazník prohlédne v průměru čtyři webové strany,“ doplňuje Petr Štursa z Kasa.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).