Hlavní navigace

Qerko a Restu spojují síly. Nabídnou rezervaci restaurace a zaplacení v jedné aplikaci

Sdílet

Ondřej Novák 1. 12. 2020

Aplikace pro mobilní platby v restauracích Qerko se spojila s online průvodcem a rezervačním systémem pro pohostinství Restu. Společnosti o tom informovaly v tiskové zprávě. Nově si zákazníci budou moci zarezervovat stůl přímo přes Qerko, kterým následně i zaplatí útratu. Jedinou podmínkou je, aby podnik využíval pro správu rezervací Restu.

„Na pár kliknutí si přímo v aplikaci uděláte rezervaci, stejnou aplikací zaplatíte, dáte obsluze spropitné a také dáte prostřednictvím recenze do restaurace vědět, jak se vám návštěva líbila,“ říká spoluzakladatel a CEO QerkoLukáš Kovač.

Hlavní přínos svého spojení vidí Qerko a Restu v tom, že usnadní návštěvy restaurací. Jejich provoz totiž bude v následujících týdnech omezen v důsledku epidemie koronaviru. Restaurace budou moct obsadit jen 50 % míst.

Qerko je mobilní aplikace, která umožňuje platit účet v restauraci prostřednictvím QR kódu přilepeného na stole. Aplikace je propojená s řadou pokladních systémů a hosté tak při odchodu z restaurace nemusejí čekat na obsluhu, ale zaplatí prostřednictvím aplikace. Restu je pak rezervační systém, který umožňuje zabookovat stůl v restauraci online. Startup od jabloneckého Mitonu předloni koupila německá firma HOSPITALITY.digital, digitální divize německého dodavatelského řetězce Metro Group.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.