R2B2 spustili nový typ cílení na značky televizorů. Jako první jej využil Skylink
Další, v pořadí už osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2 Multiscreen. Reklamní sdělení mohou inzerenti zacílit na diváky vlastnící značky televizorů, na nichž je dostupné HbbTV, jako jsou např. LG, Samsung, Panasonic a další. Zásah lze zpřesnit o série televizních přijímačů nebo konkrétní modely.
Inzerent může reklamní sdělení zacílit například na OLED série televizorů nebo si vybrat starší modely podle jejich obchodního označení,
říká David Kratochvíl, Key Client Manager ve společnosti R2B2. Nově dostupná metoda cílení je k dispozici pro oba trhy, na kterých společnost R2B2 provozuje svou reklamní síť v rámci HbbTV, tedy v Česku i na Slovensku.
Nový typ cílení už ve své kampani vyzkoušela společnost Skylink pro svou aplikaci Skylink Live TV. „Naše aplikace je dostupná zatím jen pro chytré televize Samsung vyrobené od roku 2015. Ve spolupráci s R2B2 a za použití nové metody cílení jsme tak byli schopni vybrat značku a rok výroby televizorů. Tím jsme se dostali k segmentu diváků s televizory připojenými k internetu splňující tyto podmínky a mohli jim tak nabídnout stažení aplikace na zkoušku zdarma,“ popisuje praktické využití Tomáš Jelínek, Online Marketing Manager ve společnosti Skylink.
- Podle hodnocení
- Podle vláken
- Nejnovější
-
Nevadí mi, že nechápu tu snahu zavádět produkty, které mohou být uplatněny jen u některých značek TV, jejich kategorie, ročníku, typu obrazovky a pod.. Buď je potom zásah diváků velmi omezený, nebo si snad mají pořizovat více značek TV, aby mohli využít některé selektivní služby? Nebyla by lepší standardizace?
Autor aktuality
Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.
-
- .Net Developer
- IT technik
- PYTHON vývojář pro vývoj AI
- Systémový specialista
- PHP Programátor
- PRODUCT MANAGER PRO JOB BOARDY
-
- Chytrá marketingová strategie
- Cool fráze a obraty pro každou situaci
- Zvizualizuj si své sny
- Kritické myšlení 2 - Jak hacknout rozhodování - intuice vs. algoritmy
- Knihovny na SharePointu 2: práce s knihovnou dokumentů v Office 2019
- Storytelling 1: Prezentace a business storytelling
-
- Síťový specialista
- MANUFACTURING QUALITY ASSURANCE ENGINEER
- IT technik
- PYTHON vývojář pro vývoj AI
- PHP Programátor
- IT / AV technik pro konference
-
- Cool fráze a obraty pro každou situaci
- Logické funkce v Excel
- Zvizualizuj si své sny
- Kritické myšlení 2 - Jak hacknout rozhodování - intuice vs. algoritmy
- Rozšíření pro Chrome
- Osobní marketing II.: Jak se úspěšně prodat v práci?
Komerční sdělení
Dále u nás najdete
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.