Hlavní navigace

Názor k aktualitě Rezervační systém pro očkování proti COVIDu odstartoval, měl problém s posíláním SMS [AKTUALIZOVÁNO] od Rdm - 1) pokud by to bylo na pořadí, to...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2021 14:24

    Rdm

    1) pokud by to bylo na pořadí, to bych raději nenechal očkovat ani sebe, natož staré lidi. Nedokážu si představit situaci, kdy vím, že jsem třeba dvacátý v pořadí, ale nevím v jakém čase, takže klidně mohu čekat 5 hodin v očkovacím centru, mezi lidmi, kteří mohou být přenašeči, místo toho, abych přišel na třetí odpoledne a ve čtvrt na čtyři odcházel domů.

    2) registrace je zbytečný mezikrok, informace o občanech má jak stát, tak zdravotní pojišťovny, vytváří se tak zbytečná a duplicitní databáze lidí

    3) ano, jako je to v některých okolních státech, vůbec neměl být vytvářen systém pro nějakou rezervaci nebo alespoň ne pro 80+ a rizikové skupiny, ale měly se o to postarat pojišťovny a ty měly obeslat své pojištěnce a očkování s nimi domluvit.

    4-7) souhlas

    8) tady bych viděl problém ani ne tak v dodavateli jako spíše v tom, že jak už to u téhle chaoticky řízené vlády bývá zvykem, tak požadavek na takový systém přišel pět minut před dvanáctou nic lepšího se v daném čase nedalo zvládnout, ale možná se taky mýlím a dodavatel je prostě lopata.

    9) to by nemělo nastat, datum a čas očkování si volíte vy, takže jestli si to naplánujete na den služebky, je to vaše chyba.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).