Hlavní navigace

Rozhlas propaguje změny na Dvojce. Tvářemi kampaně jsou Kostková nebo Gondík

28. 3. 2019

Sdílet

Kampaň ČRo Dvojka Autor: Český rozhlas

Český rozhlas představil nové moderátory stanice Dvojka, která se v posledních letech potýkala se značným úbytkem posluchačů. Změněné vysílací schéma, nové pořady a celebrity jako průvodci vysíláním mají přilákat mladší obecenstvo. Tereza Kostková, Halina Pawlowská, Jan Rosák, Dalibor Gondík nebo Jan Čenský mají oslovit publikum ve věku 45 let a více.

Stejní lidé se objevují v kampani od agentur Proximity Prague a Bistro Films, kterou natočil režisér Jakub Sommer. Krátké klipy nasazené v televizi a na internetu se tváří jako momentky z fiktivního výběrového řízení manželského páru na příjemné společníky.

Ranní vysílání patří od pondělí do pátku Daliboru Gondíkovi. Dopoledním blokem provázejí v pořadu Dva na Dvojce Šárka Volemanová a Jiří Holoubek. Uvádějí příběhy ze života posluchačů i známých osobností o vyrovnávání se životními peripetiemi.

Mezi další posily patří Tereza Kostková s talk-show Blízká setkání, Halina Pawlowská s víkendovou polední hodinkou s názvem Pokračování za chvilku, Jan Čenský s pořadem My dva a čas nebo Václav Kopta a jeho Zlaté časy, ve kterých tento textař a hudebník seznamuje posluchače s písněmi, jež obstály v souboji s časem.

V nové roli rádiového diskžokeje se představí česko-slovenská legenda popové hudby Miroslav Žbirka. Ten v pořadu Mám rád hovoří o nezapomenutelných setkáních s hvězdami světového hudebního nebe a vybírá písničky svých velkých vzorů a celoživotních hudebních lásek.

Podle posledního měření poslechovosti si Dvojku každý den zapínalo 288 tisíc lidí, přes týden 475 tisíc. Před pěti lety to bylo přes 400 tisíc lidí denně a 675 tisíc lidí přes týden.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).