Hlavní navigace

Samsung představí na americkém veletrhu CES designové QLED televizory

28. 12. 2018

Sdílet

Samsung 2018 Autor: Samsung

Samsung představí na americkém veletrhu CES dvojici televizí The Frame a Serif TV, jejichž QLED technologie nadále plní úlohu vlajkové lodi jihokorejského výrobce.

Televizor Frame navazuje na loňskou novinku Ambient a pokud zrovna nepromítá televizní vysílání nebo filmy, zobrazuje v režimu Art zdigitalizovaná umělecká díla včetně obrazů a fotografií. Jejich optimálnímu barevnému podání napomáhá snímač, který se přizpůsobuje jasu v místnosti.

Obchod s uměleckými díly Art Store, kterýpro Frame zajišťuje potřebný vizuální obsah, nabízí díky spolupráci se světovými galeriemi a muzei více než tisícovku uměleckých děl z italské galerie Uffizi, muzea Vincenta Van Gogha v Nizozemsku nebo muzea Te Papa na Novém Zélandu. 

Frame také využívá hlasového asistenta Bixby, s jehož pomocí je možné televizor ovládat a pomocí jednoduchých hlasových příkazů ovládat platformy pro streamování videa a sledování multimediálního obsahu.

Samsung The Frame

Designový televizor Serif TV byl vyvinut ve spolupráci s průmyslovými návrháři z Paříže, bratry Ronanem a Erwanem Bouroullecovými, kteří se specializují na nábytek. Přístroj získal několik designových ocenění a stal se prvním televizorem od Samsungu, který obdržel japonskou cenu Good Design za rok 2016.

QLED televizor Serif je pro modelový rok 2019 vybaven zmíněným režimem Ambient, který kromě přehledu zpráv nebo předpovědi počasí, dokáže po vypnutí obrazovky televizor přirozeně začlenit do obytného prostoru.

Dříve se televizory Serif prodávaly výhradně v obchodech s nábytkem a v obchodních domech zaměřených na interiérový design, ale od příštího roku budou k dostání i v prodejnách spotřební elektroniky. Výrobce tak doufá oslovit širší řady zákazníků.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).