Hlavní navigace

Šest a půl milionu hodin strávili diváci v lednu nad videem od České televize

14. 2. 2018

Sdílet

ČT - video - přehrávač

Prostřednictvím webu, mobilních aplikací a platformy HbbTV České televize si diváci v průběhu ledna spustili téměř dvacet milionů videí, u kterých strávili přes 6,5 milionu hodin. Znamená to, že každý z obyvatel České republiky včetně nemluvňat se díval na videoobsah ČT více než 36 minut. Potvrzují to první výsledky nového způsobu měření odložené sledovanosti, které Asociace televizních organizací zahájila začátkem letošního roku.

Za leden byl nejsledovanějším pořadem Prezidentský duel, který do týdne po odvysílání zhlédlo více než 120 tisíc lidí. Následují jej jednotlivé díly seriálů Vzteklina a Dabing Street.

Vysokou sledovanost hlásí i Olympijský web 

V lednu si pustili tuzemští diváci za jednu hodinu průměrně 26 747 videí České televize. V únoru budou tato čísla pravděpodobně výrazně překonána, protože lidé přes web sledují olympijské vysílání, konstatuje vedoucí výzkumu programu a auditoria České televize Renata Týmová a dodává: V pondělí, v den dopoledních biatlonových stíhaček, padl dokonce rekord z hlediska počtu spuštěných videí za celou Českou televizi. Jejich počet překonal hranici 1,35 milionu, tedy více než šestapadesát tisíc za hodinu.

Olympijský web olympiada2018.ceskatelevize.cz registroval v pondělí 513 tisíc spuštěných videí.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).