Vlákno názorů k aktualitě Seznam.cz: investice do behaviorálně cílené reklamy meziročně stouply o 55 % od Noname - Nojo, Yetti. Nikdo to nikdy nevidel, ale kdekdo...
Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Nojo, Yetti. Nikdo to nikdy nevidel, ale kdekdo o tom mluvi. Reklamu neumi cilit ani Facebook a Google a ti pritom maji dokonaly prehled o cloveku, kteremu neutece zadnym blokovanim.
Předpokládám že ze strany FB a spol. je za tím často schovaný společenský strach z toho veřejně prohlásit, že existuje skupina pro kterou nic nemáme. Takže raději budou vymýšlet hlouposti než přiznat pravdu že nic nemají.
Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn.