Většina cen pro rok 2018 zůstává stejná jako v letošním roce, říká Seznam.cz na blogu, kde oznámil zveřejnění nového ceníku reklam. A prozrazuje některé plány na letošní rok – například plánované novinky ve videoreklamě a RTB či další zvýšení počtu mobilních formátů.
„V letošním roce jsme zdvojnásobili počet mobilních reklamních pozic. Na domovské stránce Seznam.cz, na Zboží, Streamu či Emailu přibyl například nejběžnější formát 300×250 px,“ říká ředitel divize Reklamy Ondřej Krišica.
Seznam také už nějakou dobu experimentuje s cross-device cílením a v příštím roce chce vytvořit tzv. globální profil uživatele, „… který inzerentům umožní výdej a cílení reklamy napříč všemi zařízeními daného uživatele“.
Rozšiřovat se bude i nabídka formátů videoreklamy. Není divu – Seznam chystá spuštění své terestricky vysílané televize a plánuje točit mnohem více zpravodajského videoobsahu.
Seznam také nabídne více formátů v rámci programatického nákupu. „Od září Seznam.cz nabízí veškeré dostupné cílení také v RTB. Na 2018 už nyní připravujeme další možnosti cílení: cross-device, custom cílení a budeme také pracovat na zkvalitňování behaviorálního cílení,“ dodává Krišica.