Hlavní navigace

Seznam Zprávy mají nový web a logo, nově se zaměří na byznys, analýzy a komentáře

Sdílet

David Slížek

Původní zpravodajství Seznamu dostalo novou tvář. Seznam Zprávy spustily nový web a oznamují i posun v tematickém zaměření. Podle šéfredaktora Jiřího Kubíka má být server „… zdrojem původních informací, nezávislé investigace a originální publicistiky, včetně zbrusu nových videoformátů.“

Nový web se má více zaměřit na byznys, analýzy a komentáře. Využít k tomu chce jak své stávající autory (Jana Lipolda, Jindřicha Šídla či Miloše Čermáka), tak nové posily (například Janka Kroupu, který do Seznamu přešel z Českého rozhlasu).

Přibýt mají také nové videoformáty. Stávající dlouhé audiovizuální formáty mají podle Seznamu nahradit kratší videa. „Tým šéfdramaturga Petra Kubici navíc připravuje řadu nových videoreportáží a dokumentů, na nichž se bude podílet například Alžběta Trojanová nebo Jaromír Bosák,“ slibuje Kubík.

Mezi novinkami má být například cyklus Ve stínu, který odhaluje nekalé praktiky v péči o staré lidi či originální video sondy do života komunit, nazvané My, jenž odstartují dílem s fanoušky kapely Ortel.

Společně s novým webem Seznam Zprávy dostaly také nové logo.

Jiří Kubík se stal šéfredaktorem Seznam Zpráv letos v říjnu. Ve funkci nahradil Jakuba Ungera, který je ředitelem divize Zpravodajství a rádií. Začátkem září také portál oddělil redakci webových zpráv od televizní části – ředitelem televizní části se od října stal Ivan Mikula a redakci TV Seznam vede Pavel Cyprich, který nahradil odcházejícího Filipa Horkého.

Jak nový web Seznam Zpráv vypadá: 


Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory