To jsem také zvědav co z toho bude. Klidně může nastat situace, že se nic nezmění. Skylink a FreeSat budou nadále oddělené a samostatné. Jen budou mít společného majitele. Což zní stejně divně, proč by jeden subjekt měl dvě identické služby, jen s odlišnými parametry (jiné satelity) a platil za každého zvlášť. Takže je tu varianta, že Skylink pohltí FreeSat. Tak jako se to stalo u CSLinku, který byl na začátku také oddělený od Skylinku, ale pak stejně postupně převáděl zákazníky CSLinku ke Skylinku, až CSLink nakonec zanikl.
Klesající tržní podíl asi proto, že lidi pořád nadávají na neustále zdražování, přelaďování. Zde je toho důkazem, kde ve fóru skoro každý píše, že se Skylinkem končí, že mu stačí anténa ;) V satelitním prostředí i po spojení bude konkurence. Vždyť tu máme ještě DIGI TV, T-Mobile SAT TV. Ale samotná zpráva píše o obecné konkurenci. Píše se tam: např. UPC Česká republika, s. r. o., O2 Czech Republic, a. s., DIGI CZ, s. r. o., či T-Mobile Czech Republic, a. s.
Takže ve výsledku spojení nijak neohrozí trh s televizním vysíláním.
Reklama si může říkat co chce. Je jen na divácích, zda mu bude věřit a přejde. Stejně si nemyslím, že ta reklama něco změní. Jen standardní přesuny. Někdo přejde na satelit, někdo zase přejde na pozemák.