Hlavní navigace

Skylink: Sporné formulace už se na webu Televizní signál nenacházejí

Jan Brychta

Jak jsme informovali, společnost České Radiokomunikace požádala Městský soud v Praze o vydání předběžného opatření proti společnosti M7 Group, která je provozovatelem česko-slovenské satelitní platformy Skylink. Soud žádosti Českých Radiokomunikací vyhověl. Předmětem sporu byly některé konkrétní formulace na webu Televizní signál, které České Radiokomunikace považují za klamavé. 

Jak ve své reakci ale upozornil mluvčí Skylinku Marek Němec, tyto formulace se na uvedeném webu již delší dobu nenacházejí. Společnost M7 Group se proti rozhodnutí soudu o předběžném opatření odvolala. 

Považujeme za absurdní, že se společnost České Radiokomunikace se svými výhradami obrátila na soud, aniž by před tím požádala provozovatele webu o opravu formulací, které považovala za klamavé. Pravděpodobně nechtěla slyšet argumenty protistrany a neměla zájem je vyvrátit, uvedl dále Němec.

Bylo rozhodnuto o konci vysílacího standardu DVB-T v pozemním televizním vysílání a většina jeho uživatelů je nucena učinit nějakou změnu. V této situaci považuje společnost M7 Group jako provozovatel platformy Skylink za správné diváky upozornit na možnosti, které mají k dispozici, uvádí se dále ve vyjádření M7 Group.

Podle Jaromíra Glisníka, člena představenstva M7 Group, je přechod na Skylink perspektivní volbou pro diváky, kteří ocení šíři programové nabídky, kvalitu obrazu, přístup k televiznímu archívu a videotéce. Považujeme za správné na tuto alternativu aktivně promovat, dodal dále Glisník.

Našli jste v článku chybu?