Hlavní navigace

Sledovanost Retro Music TV je 0,27 %, meziročně významně narostla

Sdílet

Filip Rožánek 27. 1. 2021

Retro Music Television zveřejnila v tiskové zprávě výsledky sledovanosti za rok 2020. Z těch mimo jiné vyplynulo, že je oblíbená především u diváků v Praze. Její průměrný podíl na sledovanosti v roce 2020 dosáhl na 0,27 % v cílové skupině 15–69 let (v roce 2019 to bylo 0,16 %). Od 1. ledna 2021 navíc stanice vysílá v rámci celoplošného DVB-T2 Multiplexu 22 Českých radiokomunikací. 

„Od roku 2017, kdy jsme Retro koupili, neustále rosteme. Začínali jsme na share zhruba 0,11 % (CS 15–69) a za pouhé čtyři roky se nám povedlo náš podíl výrazně navýšit,“ uvedl majitel Tomáš Fuxa. „V Praze je naše pozice jedničky naprosto nezpochybnitelná, radost nám ale dělají i čísla z pohledu celé republiky. Během minulých dnů nás navíc čím dál častěji kopírují další hudební televize, což nás jen utvrzuje v přesvědčení, že zvolený vysílací model je úspěšný,“ tvrdí. 

Nejsledovanější hudební stanicí zůstává Óčko, následuje Retro Music TV, poté Óčko Star, Šlágr TV, Šlágr 2 a Rebel. 

Zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere; živě+TS0–3, ke dni 5. 1. 2021.

Našli jste v článku chybu?