Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Sliby chyby. Práva zákazníků se do novely zákona nedostala od Danarr - Samozřejmě, že se dá jít s operátorem do...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 1. 2017 18:51

    Danarr (neregistrovaný)

    Samozřejmě, že se dá jít s operátorem do sporu. Jenže to nezní dramaticky. Stejnak pokud vím tak jediný případ kdy se něco stalo byl O2 po zaříznutí zpomalené rychlosti a tam se bránil ne tím, že by to nebylo podstatné, ale že se jedná o doplňkovou službu. Které operátoři mohli rušit libovolně kdykoliv.

  • 3. 1. 2017 18:27

    asdf (neregistrovaný)

    A tak situace, kdy od smlouvy bez pokuty lze odstoupit, je jen v případě, že změna, kterou operátor udělá, je „podstatná“ a vede ke „zhoršení postavení“ zákazníka. O tom ale rozhoduje operátor.

    Opravdu o tom rozhoduje operátor? To znamená, že se s ním ani nemůžu soudit?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).