Hlavní navigace

Slovenský motoristický startup Blinnker dostal vánoční dárek. 600 tisíc eur

19. 12. 2016

Sdílet

Šest set tisíc eur výměnou za dvacet procent podílu. Slovenský Blinnker.com se svou sociální sítí pro motoristy přilákal peníze slovenského fondu Miller Invest.

Peníze mají pomoci především v rozvoji bazaru. “V budoucnosti plánujeme do naší sítě připojit i servisy a další služby související s motorismem,” tvrdí v tiskové zprávě zakladatel firmy Martin Szotkovski.

K dalším funkcím Blinnkeru patří také dopravní zpravodajství a SPZ Messenger, funkcionalita, která umožňuje poslat zprávu jinému řidiči pomocí registrační značky jeho vozu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 1. 2017 18:56

    Veronika (neregistrovaný)

    Zdá sa, že pán Hulán si myslel, že bude splácať svoje dlžoby novovu aplákáciou,
    ŠPZ - zasielanie správ na císlo EČV vozidla, Túto aplikáciu úplne hnusne odkopírovali
    od už jestvujúcej a fukčnej aplikácie www.SPZSMS.com ktorú vyvinul slovenský
    geniálny vývojár (blinnker len ako že na nej pracuje) a snád si myslel že z cudzcej
    práce bude profitovať a na nej s celou jeho spoločnosťou parazitovať a snád z bank
    vyťahovať na výrobu tejto aplikácie peniaze. Nakoniec ak sa pozriete na celý prog-
    ram ich jestvujúceho vebu, jedná sa vyslovene len a len o kopírovanie už existujúcich
    všetkých možných aplikácii. Nič nie je autorské z ich dielne.

  • 26. 12. 2016 16:07

    rado2 (neregistrovaný)

    Pěkné. To by blinnkající hoši a dívka mohli přispět svému CTO Radku "doprdele" Hulánovi na splacení jeho milionových dluhů z předchozího úspěšného podnikání, kvůli kterým si vzal narychlo dlouhodobou dovolenou v asii a trávil ji romantickými večery s vodním bůvolem...!!§

  • 19. 12. 2016 22:07

    Krytyk (neregistrovaný)

    Kolik reálných uživatelů tahle useless služba má? 100, 200, 500? Já sám tam mám z legrace 15 účtů (testoval jsem Hulánovo skripty). Useless shit.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).