Hlavní navigace

Služba na měření návštěvnosti Navrcholu.cz po 23 letech končí

Sdílet

David Slížek 11. 11. 2020

Služba pro monitoring webů a jejich návštěvnosti Navrcholu.cz se po skoro čtvrtstoletí provozu odebere na odpočinek. Ukončení provozu oznámili její provozovatelé k 31. lednu 2021. Službu provozuje firma Internet Info, vydavatel Lupy.

„Monitoring internetových stránek Navrcholu.cz provozujeme již od roku 1998. V době, kdy vznikl, to byla jedna z mála platforem, díky níž jste mohli zjistit nejen návštěvnost vašich stránek, ale i konkurenčních webů. Doba však pokročila. Český internet má oficiální měření návštěvnosti NetMonitor, které poskytuje Sdružení pro internetový rozvoj. Detailní informace k vaší návštěvnosti zjistíte také z Google Analytics,“ popisují důvody ukončení projektu jeho provozovatelé.

„Všem, kdo mají objednaný tarif přesahující datum 31. 1. 2021, jeho alikvotní část po ukončení provozu automaticky vrátíme. Po omezený čas zůstanou starší statistiky dostupné i po vypnutí měření,“ dodávají.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 11. 2020 8:42

    Uzivatel_tohoto_jmena_jiz_existuje

    Jako uprimne toto snad nemysli vazne...

    "Je třeba říct, že různá měření používají odlišné metodiky. Z toho důvodu nejsou získané výsledky navzájem zcela porovnatelné, a tím pádem mohou být takováto srovnání trochu zavádějící a majitele webových stránek mohou mást.

    Rozhodli jsme se dále nepřispívat k možnému matení na poli měření návštěvnosti internetu a proto k 31. lednu 2021 ukončujeme provoz serveru Navrcholu.cz v té podobě, jak ho znáte dnes"

    jako ano, je zde Google analytics a pak tisice jinych mericich systemu, kdy kazdy pouziva jinou metodu a vysledky nejsou navzajem porovnatelne a lidi tak mohou byt zmateni a jendomu to vadi? Ale no tak... rozdilnost mereni nevadi nicemu a nikoho nemate.

    Pokud to nebylo efektivni, nebo to byla zbytecna koule u nohy pro firmu OK, to bych bral, ale ne to, ze je na trhu i jiny nastroj a nechcete mast lidi...

    Ale chapu, ze v ramci firemni komunikace je treba najit duvod, se kterym se bude vypadat jako dobrak od kosti.

    Nicmene i tak, at se dari i bez toho :)