Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Stanici Šlágr TV hrozí konec, prodeje CD s hudbou jejích interpretů klesají od Jan - Tady je chybně už předpoklad, že všichni lidé...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 10. 2018 14:23

    Jan (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

    Tady je chybně už předpoklad, že všichni lidé nad 60 let žerou dechovku. Vždyť vyrůstali v éře rockenrolu, swingu a beatu.
    I moje 80+ letá babička poslouchá spíš jazz než dechovku...

  • 22. 10. 2018 15:50

    Ostap Bender

    Pane kolego, to je (nejen) zdejší axiom: Každý, kdo dosáhne důchodového věku, okamžitě zblbne a zapomene vše z IT, i když se jí předtím živil, a začne milovat Evu a Vaška. A ještě očekává, že ho lidi pustí sednout v tramvaji. :D

  • 23. 10. 2018 12:58

    thr

    Tedy popravdě když si vezmu své okolí, tak z důchodců v naší rodině nemá o dechovku či Evu s Vaškem zájem vůbec nikdo... Možná na venkově bude víc těch "dechovkářů", ale i tam bych se vsadil, že to bude postupem času klesat. Jak tu správně padlo, dnes jdou do důchodu lidi, pro které mládí znamená beat a podobné věci (už i Elvis je pro ně často mírně starší). Opravdu je namístě podívat se na letopočet, odečíst cca 65 let a pak přičíst 15let abychom se dostali k tomu, co se hrálo v době jejich dospívání - letos se tímto výpočtem dostaneme k roku 1968 a dále, to fakt není zas taková historie.

  • 23. 10. 2018 16:03

    musicman (neregistrovaný) ---.parckwart.de

    thr@ Nerad ti kazím iluze, ale i spousta dnešních dětí běžně vyrůstá na dechovce. Nebo si snad myslíš, že se někde na vesnických hodech hraje k České nebo Moravské Besedě třeba techno? :-) A takhle to jde po celé generace, samozřejmě jsou tady módní styly od swingu, přes rock&roll, metal, pop atd., ale spolu s tím po staletí přetrvává jak vážná hudba, tak country, tak i hudba lidová a pochopitelně taneční (waltz, valčík, tango, jive, polka apod.). Jiná věc je, že na stanici Šlágr všechno zkomercionalizovali a kvalita je vesměs nevalná, místy až zcela tristní (např. Duo Jamaha).

  • 24. 10. 2018 9:43

    Robert P. (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    @musicman: ale jděte, že prý vyrůstá na dechovce... :-D

    Ty děti tam vytáhli rodiče, tak to prostě "nějak přežijí" a jakmile se vrátí z této rodiči nařízené "kultury" domů, vrátí se k tomu, co mají oblíbené a to opravdu není dechovka. To, že někde něco musím konzumovat, neznamená, že se mi to musí i libit. A když píšete "na vesnických hodech", ty jsou snad každý den? Těžko...

    Sem tam mně někdo vytáhne na akci nebo větší oslavu, kde" živá hudba" znamená samohrajka a individuum, předstírající zpěv, nemůžu z pracovních důvodů prostě jisté lidi odmítnout. To samé, když mně v mládí rodiče tahali k různým členům našeho rozvětného příbuzenstva na venkov, taky jsem vyslechl spoustu "lidové hudby", ale to neznamenalo, že bych na ní vyrůstal, spíš jsem to bral jako zkažený den...

    Ale jinak máte od třetí věty plnou pravdu.

  • 24. 10. 2018 10:04

    musicman (neregistrovaný) 65.19.167.---

    Robert P.@ Jste dost naivní při představě, že se Besedu někdo učí nuceně (nehledě na to, že kromě dětské verze ji tančí i dospívající a dospělí). A vesnické hody jistě nejsou každý den, mezi tím jsou třeba Babské hody, Martinské hody, oslavy vzniku obce, samozřejmě Velikonoce a spousta dalších akcí, kde lze na dechovku běžně natrefit. Akorát musí člověk na tu vesnici vyrazit nebo pocházet z ní, aby to věděl a neblábolil nesmysly z neznalosti.

  • 24. 10. 2018 12:09

    Robert P. (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Ale, ale...
    Jakmile někdo nesouhlasí, chytnete se věci, kterou jsem nenapsal a začnete se na ní točit?
    Citoval jsem vás, že "děti vyrůstají na dechovce", nic o Besedě jsem nepsal.
    Mohl bych začít rozepisovat, co a jak, ale nebudu se tu hádat s někým o dechovce. Nepochopil jste, co jsem napsal a já nejsem ničí záložní mozek...
    Hezký den přeji.

    P.S. můj komentář BYL částečně sarkastický...

  • 24. 10. 2018 13:28

    musicman (neregistrovaný) ---.appliedprivacy.net

    Robert P.@ Ano, děti vyrůstají na dechovce, protože tu Besedu (a další věci) se učí od mala a dechovka jim není vůbec cizí, jak si pod nějakými vlastními dojmy z mládí pořád představujete. Což samozřejmě nevylučuje, že poslouchají i jiné žánry, poněvadž nikde není dané, že by si posluchač dechovky nemohl pustit třeba AC/DC a naopak. Dechovka tady prostě byla, je a bude, a rozhodně to není výsadou jenom důchodců, protože ti se k dechovce primárně dostali v době, kdy byli malými caparty a vydrželo jim to do penze. Stejně jako to vydrží i dnešním dětem. I přes vaši zjevnou nechuť k tomuto žánru, protože podle vás se svět zcela jistě točit nebude neboli až o dechovku nebude zájem, pak lze dát vašemu tvrzení zapravdu, do té doby máte smůlu.

  • 24. 10. 2018 15:08

    Petr Faistauer

    @musicman:
    Na základě nějakého vzorku svých sousedů soudíte ostatní... Já z diskuse vidím, že Robert P. jen polemizoval s jednou vaší myšlenkou a přesně jak psal, vy jste se místo argumentu chytil něčeho úplně jiného a snažíte se nám dokázat, že svět se točí kolem vás a dechovky. Ano, kolem lidové hudby, zpěvů a vínohradů se vše točí v jistých moravských regionech (a dodávám, že vůbec nic proti tomu).
    Ale děti z velkých měst opravdu na kolových tancích a dechovce NEvyrůstají (s výjimkou toho max. 1 procenta, co chodí do hudebních zájmových kroužků) a obzvláště ne ty na prvním stupni. Z hlavního důvodu,: byly by před spolužáky za vyloučené exoty, a jakmile nejste cool, jste lůzr, nikdo vás nebere a nikam nezve...
    Když " děti vyrůstají na dechovce, protože tu Besedu (a další věci) se učí od mala" dáte sem seznam, kde se řečenou Besedu (předpokládám, že mluvíte o České besedě) děti učí od mala v Praze, Brně, Hradci Kr., Pardubicích, Ostravě, Olomouci? Kolik těch míst a kolik těch dětí je? Vy s tím tady jak s klackem, tak své tvrzení podložte, jinak se jen s prominutím lžete do kapsy...
    A vzhledem k tomu, že maskujete svou IP adresu, už to stačí, abych si o vás udělal mínění.

  • 24. 10. 2018 17:19

    musicman (neregistrovaný) 162.247.74.---

    Petr Faistauer@ Netřeba soudit podle nějakých vzorků sousedů, stačí sundat z očí klapky averze proti dechovce a podívat se, jak dlouho se hraje ve zdejších zemích. A ne pořád blábolit smyšlenky jenom proto, že zrovna dotyčný poslouchá jiný žánr a je naprosto netolerantní vůči všemu ostatnímu.
    Co se týká dětí, tak nácvik různých vystoupení je od první třídy Základní školy (výjimkou není ani Mateřská škola), a to děti vůbec neřeší nějaké vaše "cool", "lůzr" apod. To je možná případ druhého stupně, leč s ústupem puberty se většina jedinců vrací k normálu (a pár celoživotních pošahanců v tom nehraje žádnou roli).
    Váš stihomam s IP adresou byste měl nechat posoudit nějakým odborným lékařem, protože se z toho zjevně sám nedostanete. Mně je totiž nějaká IP naprosto ukradená a vůbec neřeším, co se ostatním ukazuje za numera.

  • 24. 10. 2018 17:52

    Petr Faistauer

    Ano, přesně jak jsem čekal...
    Lžete si do kapsy a nedokážete to ničím podložit. A zase jako u Roberta P. - vzal jste si něco, co jsem nenapsal a teď se na tom točíte. Proto se nenechejte mnou déle zdržovat, diskuse s vámi je opravdu nemožná...

  • 24. 10. 2018 18:35

    musicman (neregistrovaný) 2607:5300:78:----:----:----:----:----

    Petr Faistauer@ Narozdíl od vašich blábolů mně stačí zopakovat, že dechovka se tady hraje po desetiletí, takže o ni zájem prostě je a bude, i kdybyste se na hlavu stavěl a Robert s vámi. Sorry, s hlupáky neradno ztrácet čas.

  • 24. 10. 2018 21:17

    Petr Faistauer

    Když si to myslíte, tak to je zcela určitě pravda :-D

    Jen tak na okraj, argumentoval jste Besedou (zřejmě Českou besedou) v diskusi o Peterkovi. Za a) Česká beseda je tradiční český řadový tanec pro čtyři páry. Fail 1) souvislost s Peterkou - 100, souvislost všeobecná 25%, ano, k Besedě hraje dechovka... Za b) Peterka nehraje dechovku, ale samohrajkáře, viz VÁMI zmíněné Duo Jamaha. A dechovka na samohrajku prostě není dechovka, i kdybyste urážel mně i Roberta až do zítra. Článek, u kterého blouzníte, je o tom, že už i ti důchodci nechtějí předražené Peterkovy samohrajky... Fail 2). Nikdo netvrdí, že se dechovka nehraje po desetiletí a že o ní není zájem. To jste mně vložil do klávesnice vy, takže Fail 3).

    Atd, atd. až na váš závěrečný epic fail: to co jste předvedl, je jen prachosprostá manipulace generalizovaným sdělením, že "děti vyrůstají na dechovce". Nepodložil jste to ničím. Kdybyste napsal, že "některé děti vyrůstají na dechovce", to potom ano.

    Já nejsem hlupák, protože jsem schopen vaši manipulaci poznat a prohlédnout, tak jste mi alespoň do hlupáků nadal. Poslužte si. Ani vy nebudete hlupák, protože jste tu manipulaci vymyslel, to by hlupák nezvládl. No a nejmenší hlupák je tu Robert P. , který vás má zřejmě za trolla...

    A já vám děkuji mnohokráte za intelektuální cvičení, ovšem vaše dechnová agrese mě už nebaví.

    Na okraj, když někoho v diskusi označujeme, píšeme@ na začátek...

    Hezký večer (s dechovkou).

  • 24. 10. 2018 21:29

    JanMan (neregistrovaný) 193.164.219.---

    když někoho v diskusi označujeme, píšeme@ na začátek

    Nesmysl. Oslovujeme jo pane/paní. Nějaké slimáky nechte opravdu hlupákům.

  • 24. 10. 2018 10:21

    otys (neregistrovaný) ---.centrio.cz

    Tento pán zřejmě upadl na hlavu. To nemůže normální člověk vůbec myslet vážně, pokud není sarkastický.