Stát pošle Českému rozhlasu miliony korun za propagování DVB-T2
Ministerstvo průmyslu a obchodu si u Českého rozhlasu objednalo vysílání informační kampaně k přechodu na digitální vysílání ve standardu DVB-T2. Za nákup vysílacího času a „výrobu programového obsahu v rámci kampaně“ zaplatí podle smlouvy 3,7 milionu korun bez DPH (s daní z přidané hodnoty je částka 4,5 milionu korun).
Z dokumentu publikovaného minulý týden v Registru smluv vyplývá, že půjde o vysílání informačních minipořadů. Mediaplán počítá s jejich odbavováním od října 2019 do června 2020.
Podobnou smlouvu ministerstvo uzavřelo s Českou televizí, její hodnota bez DPH je 3,8 milionu korun. Za tuto sumu odvysílá veřejnoprávní televize na ČT1 a ČT2 zhruba 85× minipořady Pokrok nezastavíš, ve kterých diváky na přechod na DVB-T2 upozorňuje herec Otakar Brousek mladší. Také v tomto případě mediaplán počítá s jejich vysíláním až do června 2020.
- Podle hodnocení
- Podle vláken
- Nejnovější
-
Můj osobní názor je, že opravdu nemám rád pokud stát vyhazuje peníze daňových poplatníků, aby daňovým poplatníkům vysvětlil proč utrácí jejich peníze.
Autor aktuality
Novinář, mediální analytik a lektor digitální komunikace. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.
-
- PMO Specialist
- PYTHON vývojář pro vývoj AI
- Systémový specialista
- .NET Core Developer - API, microservices, platební terminály
- PRODUCT MANAGER PRO JOB BOARDY
- Web Developer
-
- Pracujte na dálku a svobodně
- Chytrá marketingová strategie
- Zvizualizuj si své sny
- Knihovny na SharePointu 2: práce s knihovnou dokumentů v Office 2019
- Rozšíření pro Chrome
- Storytelling 1: Prezentace a business storytelling
-
- Webmaster pro Citroën
- IT technik
- PYTHON vývojář pro vývoj AI
- UX Kapitán/ka ke kormidlu!
- Systémový specialista
- Web Developer
-
- Pracujte na dálku a svobodně
- Chytrá marketingová strategie
- Logické funkce v Excel
- Kritické myšlení 2 - Jak hacknout rozhodování - intuice vs. algoritmy
- Rozšíření pro Chrome
- Osobní marketing II.: Jak se úspěšně prodat v práci?
Komerční sdělení
Dále u nás najdete
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.