Hlavní navigace

Stát spustil informační web a kampaň k přechodu na DVB-T2

1. 10. 2019

Sdílet

Kampaň DVB-T2 - Otakar Brousek mladší Autor: Frmol

Od dnešního rána je v provozu oficiální státní informační web k přechodu na DVB-T2. Dostal název Televize zadarmo. Kromě základních informací a rad pro diváky obsahuje například vyhledávání vysílačů podle lokality.

 „Naše podpora musí být především edukativního, informačního charakteru. Rozjíždí se webový portál, máme připravené videospoty a spoty pro rozhlas, kampaň v regionech, setkání s obyvateli, workshopy, konference a letáky,“ shrnul podstatu kampaně ministr průmyslu Karel Havlíček.

Tváří televizních spotů je herec Otakar Brousek ml. Dvouminutové minipořady vyrobené v produkci společnosti Frmol budou k vidění ve vysílání České televize po Událostech.

Náklady v souvislosti s podporou přechodu na DVB-T2 jsou podle ministra na letošní rok zhruba 30 milionů korun, dvě třetiny částky jdou na podporu sociálních ústavů. Realizace kampaně jako takové vyšla na osm milionů korun. Jak už jsme na Digizone.cz informovali, například domovy důchodců mohou požádat o státní podporu na nákup set-top boxů nebo televizorů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).