To se dalo cekat. Ten vikendovy PR projekt byl odsouzeny k neuspechu od pocatku uz proto, ze ignoroval spoustu veci. Ano, byla fajn vec, symbolika a zdvizeny prst vuci statu, ze si lidi ne vsechno nechaji libit, ale ze by se to vikendove dilo melo pouzit to asi ne. Navic to resilo jen malou cast projektu a kde co.
Pokud bude 300M za celou zakazku, tedy za obe casti co byly puvodne v podstate 2*400 k tomu support a kde co na 5-10 let, tak uz to dava jiny smysl. ale tezko rici.
No, já mám pocit, že ten stánkový/fyzický prodej (to je těch druhých 400) ještě není vyřešen a není součástí smlouvy s CENDIS. Takže úspora 100 milionů mi nepřipadá jako velká výhra, spíše jako hraní s čísly.
Bylo by fajn, kdyby si někdo našel čas a porovnal v čem se původní smlouva s Asseco liší od nové smlouvy s CENDIS.
Např. by mě zajímalo, zda se se změnily funkční požadavky, nefunkční požadavky (call centrum), sankce, podpora. Jak se budou řešit změnové požadavky? Je tam rámec a nebo se budou psát dodatky?
Nějaké ústupky mohou být brané jako úspora, ale např. změnové požadavky mohou zakázku pěkně prodražit.