Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě T-Mobile se stal vlastníkem provozovatele operátora AIM a internetové televize Kuki od anonym - Soucítím s jejich zákazníky. Měl jsem optiku od...

  • 8. 11. 2019 12:29

    bez přezdívky

    Soucítím s jejich zákazníky. Měl jsem optiku od LEMO Internet a potom, co to koupil T-Mobile, to šlo úplně do kopru.

    Zrušili symetrické tarify. Proboha, proč někdo nabízí na optice jen asymetrické tarify? Mohl by jim někdo vysvětlit, že optika není ADSL?

    Člověk si může vybrat mezi tím, že si pořídí jejich huawei router, nebo, když chce pořádný (vlastní) router, tak si musí pořídit jejich huawei router, který je nastavený jako bridge. Varianta, že by tam byl jednoduchý konvertor optika-metalika nepřipadá v úvahu.

    A co je nejhorší, už dva měsíce po sobě nejsou schopni vystavit správně faktury. Nejdřív tvrdili, že je všechno v pořádku, pak mi tvrdili, že se brzo ozvou, což znamená, že po čtrnácti dnech urgovaní se vnutíte ke člověku, který je ochoten to řešit a ten prohlásí, že to v dalším zúčtovacím období opraví a vykompenzují. Což jinými slovy znamená, že vám pošlou další fakturu, která je stejně blbě jako to předchozí...

    Zlatí malí provideři...

  • 10. 11. 2019 12:28

    bez přezdívky

    S tím konvertorem to není tak jednoduché. Většina poskytovatelů dnes používá technologii GPON. Koncové zařízení se k základně přihlašuje pomoci SN. Ne vše je kompatibilní a většinou se musí ladit i verze firmware na obou koncích. Koncové jednotky mají na základně předdefinované profily které jsou odladěny na konkrétní model. Dále jsou tu výkony a citlivost koncových zařízení. Vše musí být správně naprojektováno a spočítáno. Když se tam připojí něco cizího, tak to třeba rozhodí časování a problém je na celé větvi. Poskytnutí bridge jednotky je ideální kompromis který umožní zákazníkovi připojit další zařízení dle vlastních potřeb.
    Co se týče těch asynchronních rychlostí, tak xPON není úplně synchronní technologie. Kapacita uploadu je zhruba třetinová. Samozřejmě statisticky vzhledem k poměru vytížení přípojek se zde bez problémů dá synchronní služba prodávat a nikdo si toho nevšimne. Velcí operátoři mají spousta business zákazníků kteří platí často spoustu peněz za garantované synchronní služby. Kvalita a rychlost domácích přípojek za stokoruny je však často už na takové úrovni, že by to těm firmám často stačilo. Tím škrcením uploadu se oddělí ty domácí agregované služby od business tarifů s garantovanou kvalitou.

  • 11. 11. 2019 0:09

    bez přezdívky

    To jsou pouze alibisticke vymluvy. Vzhledem k tomu, ze u puvodniho providera s nicim, co pises, problem nebyl. Symetricke tarify, mohl sis vybrat mezi konvertorem nebo jejich wifi-routerem a to vse za lepsi cenu nez nabizi t-mobile. Problem evidentne neni v pristupove siti, ale v marketingu.

    Muzes mi vysvetlit, proc mala firma zvladne symetricke tarify a velky t-mobile tam musi mit desetinasobny rozdil mezi downlinkem a uplinkem? Bude pomalu rok 2020! Ale je mozne, ze to jsou proste diletanti... neprekvapilo by me to.

    A jeste si dovolim takove perlicky.

    Podminky smlouvy (tarif, atp.) se mnou domlouval kdosi po telefonu a smlouvu jsem mel prijit podepsat na pobocku, nebo ji mel dovezt kuryr. Sel jsem na pobocku, kde typek neco natukal do pocitace a vytahl pad, ze to mam podepsat. Tak jsem se ho zeptal, jestli mu prijde normalni, ze podepisuju neco, co jsem necetl. On ze ano, ale otravene mi to vytiskl a ja si to konecne mohl precist. Kdyz jsem se ho ptal na veci, ktere v te smlouve byly a ktere zcela nekorespondovali s tim, co bylo domluveno, mi rekl, ze o tom nic nevi, ale ze to asi tak bylo domluveno a nic s tim nemuze delat. Jak podpis smlouvy probiha pres kuryra, radsi nechci vedet.

    Nakonec to skoncilo tak, ze mi faktury vystavili na cenikove (nikoliv dohodnute ceny) a kdyz jsem se ohradil, tak mi jejich helpdesk maval pred ocima verejnym cenikem a vseobecnymi podminkami. A ze na slevu nemam narok. Rikam uz spoustu let, ze neverejne nabidky jsou mor ceskych telekomunikaci, ale toto uz je fakt moc.

    A nejlepsi, kdyz jsem chtel zjistit, jak se prihlasit do "muj t-mobile", abych si precetl vyuctovani dostal jsem naprosto kouzelnou odpoved, cituji: Do kolonky telefonní číslo je nutné vyplnit číslo internetu.

    WTF?! Telefonni cislo je cislo internetu? A co je to sakra cislo internetu? Opravdu desna zkusenost... A to jsem si pred lety pochvaloval, jak jsem utekl od UPC.

  • 11. 11. 2019 8:32

    Martin P.

    To ale jsou ale věci záležitosti marketingu , né technické překážky. Upřímně tyhle hezké líbivé keci nic nemají že za jednotku ceny ti lidé dostanou míň. Také myslím že po zmíněných převzetí jsou na tom původní zákazníci vždy jen hůře.