Hlavní navigace

Televize Seznam rozjela promokampaň, představí v ní všech svých 130 zaměstnanců

Jan Brychta

Televizní stanice Seznam představila vlastní kampaň pod claimem My jsme Televize Seznam. Ve čtyřiceti spotech mohou diváci poznat celou televizní redakci. Kromě moderátorů představuje i další profese a osoby, skryté ve střižnách, za kamerou nebo v režii.

V průběhu třinácti natáčecích dnů se tak po červeném koberci prošla více než stovka osobností, mezi nimi dramaturgové, reportéři, editoři, střihači, kameramani, zvukaři nebo redaktoři. Ti na kameru popsali, jaká je jejich role v televizi a proč pro ni pracují.

V první vlně kampaně zveřejnila Televize Seznam čtyřicet spotů, postupně bude přidávat další tak, aby ke konci roku rotovalo ve vysílání cca 120 spotů a k tomu sestřihy citací.

Kampaň si můžete prohlédnout na blogu zadavatele.

Našli jste v článku chybu?