Hlavní navigace

Telly měla technické problémy kvůli přetížení sítě

Sdílet

Filip Rožánek 24. 1. 2021

Televizní operátor Telly se omluvil za výpadky svých aplikací, které se objevily v sobotu v noci. Podle firmy je způsobilo přetížení sítě. „Chyby jsme zvládli opravit, pokud vám zařízení dosud nefunguje, prosím proveďte restart vaší aplikace. Především se jedná o aplikace Samsung Smart TV,“ oznámil operátor na sociálních sítích. 

Komplikace se objevily také při zpětném sledování přenosu z turnaje UFC. „Ve zhruba osmihodinovém přenosu se v čase mezi 4. a 5. hodinou objevila chyba, která zabraňuje dalšímu přehrávání obsahu ze záznamu. Na odstranění chyby od brzkých ranních hodin pracujeme a před malou chvilkou se jí podařilo částečně odstranit. Zatím však ne ze všech aplikací,“ informovala Telly v neděli dopoledne.

Všem zákazníkům, kteří si zakoupili denní balíček v době od páteční půlnoci do nedělních 8.00, proto automaticky bezplatně prodlouží přístup do Telly až do příští neděle 31. ledna. Klientům zároveň doporučuje, aby zkusili restartovat aplikaci nebo zařízení.

Našli jste v článku chybu?