Hlavní navigace

Tržby Zoomu loni stoupy o 326 procent na 2,65 miliardy dolarů, denně s platformou přišlo do styku 300 milionů lidí

Sdílet

Ondřej Novák 3. 3. 2021

Počet denních uživatelů komunikační platformy Zoom během loňského roku v důsledku pandemie stoupl třicetinásobně z 10 milionů na 300 milionů. Firma za loňský rok utržila 2,65 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 326 %. O výsledcích informovala britská BBC s tím, že podle šéfa Zoomu Erica Yuana konferenční hovory nadále porostou a zůstanou běžnou součástí práce.

„Tento bezprecedentní rok jsme díky silnému čtvrtému kvartálu zakončili skvěle,“ řekl Yuan s tím, že za poslední tři měsíce roku 2020 firma utržila 882,5 milionu dolarů, což představuje meziroční nárůst o 370 %. Čistý zisk firmy za celý uplynulý fiskální rok, který skončil v lednu, činil 671,5 milionu dolarů.

Zoom je komunikační platforma, které ve verzi zdarma nabízí až 40minutové videokonferenční hovory. V placené verzi pak nabízí konference s neomezenou délkou trvání, kterých se může zúčastnit až tisícovka lidí. 

Našli jste v článku chybu?