Hlavní navigace

TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc za Soukupův pořad

Sdílet

Filip Rožánek

Televize Barrandov dostala od vysílací rady pokutu ve výši 400 tisíc korun za neobjektivní a nevyvážené informace v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání konkrétně posuzovala díl odvysílaný 12. září 2018.

Podle úřadu Jaromír Soukup „prezentoval pouze jeden vyhraněný pohled na problematiku působení nadnárodních společností v České republice a na státní investiční a dotační politiku“. Nabízené interpretace zveřejněných informací byly jednostranné, uvedla rada v tiskové zprávě.

Televize se proti pokutě ještě může bránit u Městského soudu v Praze.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?