Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Uber je dopravní služba a měl by mít licenci, tvrdí poradce Soudního dvora EU od tom - ta firma hlavne nedela to co ji je...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2017 16:35

    tom (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    ta firma hlavne nedela to co ji je prisuzovano Uber zadnou taxi dopravu NEDELA tu delaji jeho ridici UBER je jen appka co vypocte cenu z bodu A do bodu B strhne si za to prachy a zbytek "podnikani" a veskerych rizik je na ridici a ten jestli ma taxi licenci nebo nema, to oni neresi proc taky je to preci fríkůlin startup :D

  • 11. 5. 2017 13:01

    NojakoNicmoc (neregistrovaný) ---.1sig.cz

    Ta firma je skvělá. Je na ní tolik žalob, v tolika zemích je zakázána a přesto má hodnotu miliardy dolarů. Šéfům té firmy je podle mě úplně jedno, takové tahanice, oni penízky stejně dostávají.
    Toto je ideální firma!

  • 12. 5. 2017 13:35

    Vindis

    Na pohled to tak vypadá. Ostatně se také snaží to všemožné házet na jiné a sami sebe se distancuji.
    Jenže ve skutečnosti tomu tak není. UBER je taxislužba se vším všudy. Nijak se neliší od klasické taxi.
    Sice si každý řidič jede sám za sebe a musí mít všechny papíry, ale to je stejné jak u taxikáře, tak i u UBER řidiče. Tak jako taxislužba ověřuje řidiče, tak UBER také ověřuje řidiče. A zatímco taxislužba řeší zakázky formou telefonní ústředny, tak UBER jako ústřednu používá mobilní aplikaci. V obou případech se provádí to samé - objednává se jízda z místa na místo a povolává řidiče. Platby jdou pak na oba. Řidič (taxikář, UBER řidič) má svůj podíl, tak i firma (centrála taxislužby, UBER) mají svůj podíl.
    Že v tom má prsty UBER, svědčí i fakt, že si vede veškeré záznamy o klientech, řidičích i jízdách. Tedy klasická nízkonákladová firma, která vede taxi službu.