Udržovat pozornost a motivovat žáky k výkonu je jistě potřeba.
Také jsem uvažoval o vlastní aplikaci, kde bych měl připravené otázky k tématu, které bych žákům postupně během lekce odkrýval a oni by na ně reagovali.
Stejně jednoduše bych tam podle potřeby mohl doplnit další otázku.
U otázek bych si mohl určit, zda na ně mohou odpovědět kdykoliv, nebo jen v určitém časovém intervalu.
Kromě těchto zásadní vlastnosti mám celou řadu dalších "nic to have".
Zkoušel jsem několik platforem, ale žádná to nemá alespoň z poloviny podle mých představ, tak zatím používáme sdílený dokument, tabulku v Google docs, což zdaleka není ideální, ale je to snadné řešení.
Novinář a moderátor, redaktor Lupa.cz a spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve působil také v marketingu a pracoval ve státní správě.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.