Hlavní navigace

Folklorika je nejsledovanější hudební televizí v rámci slovenské IPTV platformy Magio

17. 8. 2018

Sdílet

TV Folklorika

Na špici sledovanosti se tak lidová hudební stanice Folklorika drží i druhý měsíc po svém startu. U slovenských diváků poráží ostatní hudební programy zařazené do základního balíčku, tedy stanice Senzi a Rebel, a oproti druhému kanálu v pořadí dokonce zvýšila svůj náskok o dva procentní body na sedmnáct procent, píše se v tiskové zprávě slovenského Telekomu. 

Jedná se o výsledky sledovanosti sesbírané u zákazníků IPTV služby Magio. Byly do ní započítány boxy, které Folkloriku naladily alespoň jednou během července, a to po dobu nejméně tří minut bez přerušení. 

Stanice Folklorika z portfolia společnosti Slovak Telekom vysílá převážně slovenskou lidovou hudbu. Ve sledovanosti se jí zatím u předplatitelů Magia daří porážet i takové tradiční hudební programy, jako je MTV a VH1 nebo tuzemská televize Óčko. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 8. 2018 18:53

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Mozna se tam taky vydava za folklor neco, co je spise takovou libivou fasadou. Folklor pry znamena vedomosti o svete a o nas samych, ktere se neucime ve skole, ale primo. O dechovce a drani peri ani slovo. Primitivni Cech se rozhodne prilis nelisil od primitivniho domorodce kdekoliv jinde. Komplet i s ruznymi zajimavymi ritualy, sberem bylin, poznavanim hvezd a ja nevim cim vsim.

  • 17. 8. 2018 17:14

    Anonymní televizní divák (neregistrovaný)

    Řekl bych, že to vypovídá jen velmi málo o úspěšnosti kanálu Folkloristika, ale velmi hodně o věkovém složení zákazníků platformy Magio.

  • 17. 8. 2018 14:06

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Zadne prekvapeni. Komu je mene nez padesat let, tak ma tendenci zdrhnout na YouTube. Ale starsi divaci se drzi u linearnich videoklipovych programu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).