Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Vysílací rada definitivně prohrála soud s Jaromírem Soukupem od anonym - Rád bych dotyčné osoby upozornil na fakt, že...

  • 2. 10. 2020 6:56

    bez přezdívky

    Rád bych dotyčné osoby upozornil na fakt, že se píše rok 2020 a kažký má minimálně 45 možností sledovat jiný kanál, když se mu nelíbí Jaromír Soukup. Neříkám to proto, že jeho sebestřednosti věnuji svůj čas, ale proto, že každý má tu volbu si pustit něco jiného a sledováním jeho pořadů ho de facto živit. Navíc kolega o patro výše má pravdu v tom, že soud nesoudil přístojnost , ale probíral důkazy.

  • 2. 10. 2020 6:30

    Luxpe (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Doopravdy místo RRTV musí již zasáhnout ČTÚ a třeba i vláda ČR, aby TV Barrandov ukončila definitivně své vysílání všech čtyř bizarních programů? Dříve šlo o třetí nejsledovanější televizi, ale dnes už je to více než odpadová televize je to totálně smetiště které už pořádně zapáchá! Bohužel konkurenční FTV Prima teda to konkurenční je sprosté ji, ale začíná perfektně napodobovat! U TV Barrandov mi vadí jasné divadlo. Sice včera stačilo sledovat na TV Nova Televizní noviny což je celá skupina PPF vyjma Air Bank. PPF má 36 firem a tím pádem také dost reklam z vlastní továrny. Soukup tak bohatý není jen si na to hrozně moc rád hraje a kde není Jaromír Soukup tak je to špatně! Proto je knihkupectví Jaromíra Soukupa, kavárna Jaromíra Soukupa, Auto Jaromíra Soukupa, potraviny Jaromíra Soukupa doufám, že nikdy doopravdy nebude Česko Jaromíra Soukupa i když v našem státě je možné asi už vše...