KD:C běží na CryEnginu 4. generace, která kromě PS4 a Xboxu přidala i podporu Linuxu a Masoxu. Takže nějaká byť malá naděje tu je. Je to podobné jako u toho českého dabingu: hodně záleží na tom, kolik by to sežralo člověkohodin (a tím pádem i peněz). Např. u mé oblíbené gamesy The Vanishing of Ethan Carter vývojáři taky zpočátku doufali, že když to mají postavené na multiplatformním Unreal Enginu, jednoduše "buildnou" linuxovou/masoxovou verzi, brzy ale zjistili, že výsledek má tak zásadní grafické bugy, že je nehratelný a věnovat čas opravám by se finančně nevyplatilo.
Tak uvádějí to na Wikipedii (což není ještě zárukou ničeho). Ale především vycházím z předpokladu, že je málo pravděpodobné by si sami vývojáři Warhorse přidali do CryEnginu 3 podporu PS4 a Xboxu. Ale nechci je podceňovat. :)