Já tomu rozumím tak, že si jen Zásilkovna chce udělat PR. Česká pošta ji byla dobrá před vánocemi, kdy ji pomohla vykrýt špičku. I když měla hodně zakázek, tak Zásilkovnu odmítnout nemohla. A nyní, když už špička pominula, tak ji s velkou parádou kopnou do zadku.
Pokud by z toho Zásilkovna PR nedělala, tak prostě spolupráci ukončí a nikde se o tom nepíše, ale to není její styl..
Doufám, že až zase Zásilkovna bude potřebovat pomoci, že se najde blázen, který s ní do toho půjde a jehož po pomoci kopne do zadku..
Novinář a moderátor, redaktor Lupa.cz a spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve působil také v marketingu a pracoval ve státní správě.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.