Hlavní navigace

Názor k aktualitě Zásilkovna končí s Českou poštou. Zdůvodňuje to drahými a nekvalitními službami od Vindis - Ovšem takto to nelze paušalizovat. Je to pouze...

  • 13. 1. 2021 10:06

    Vindis

    Ovšem takto to nelze paušalizovat. Je to pouze a jen Váš případ, nikoli všech. A při tom množství Česká pošta funguje stále jak má. Samozřejmě na internetu je to už klasika, že si každý na poštu stěžuje. Ale pochopte, že ti, co s poštou nemají problém, nemají také potřebu o tom dávat vědět. Takže najdete jen ty špatné. A jak je vidět zde, tak i ostatní na tom nejsou lépe.
    Vy si stěžujete na poštu a vychvalujete soukromníky. Tak jiní si zase stěžuji na soukromníky a vychvaluji poštu. Takže argumentaci "kéž by Pošta skončila" dáváte najevo, aby se ti spokojení místo vás trápily s neschopným soukromníkem. To ti druzí mohou rovněž napsat, aby to třeba Zásilkovna zabalila, když to neumí. Pak budete nadávat na druhé, co si to dovoluji.

    Já mám vlastně výhodu, že v mé lokalitě přepravní služby funguji jak mají. Včetně Pošty. Až na jednoho soukromníka, který je vlastně v počtu veřejných stížnosti ještě horší než Pošta - InTime. Jako doručí, ale pokaždé v jiný čas (největší rozpětí od 10 do 17). Takže si mohu vybrat. A když už si mám vybírat, tak je to právě Česká pošta. Ten je ze všech nejspolehlivější. Vždy se vejde do stále stejného půlhodinového časového okna a vždy doručí i bez zavolání. Což já velice oceňuji, protože špatně slyším, tak jsou mi telefony otravné. Zvláště nechápu úchylku u jednoho soukromníka, že volá přímo před barákem a kecá něco o tom, že veze balík a zda jsem doma. To mohl rovnou zazvonit na zvonek.
    Na druhou stranu, pokud si objednávám jen drobnost, tak to už raději použiji Zásilkovnu, případně Na Poštu. Kvůli drobnosti nebudu zbytečně zaměstnávat kurýry, když si to mohu převzít osobně.