Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Zásilkovna končí s Českou poštou. Zdůvodňuje to drahými a nekvalitními službami od anonym - Zasilkovna by si mela uklidit pred svojim prahem,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 1. 2021 19:57

    bez přezdívky

    Zasilkovna by si mela uklidit pred svojim prahem, cokoliv co posledni rok slo pres zasilkovnu zazilo peklo, kdezto posta ac mozna pomala vse dorucila. U zasilkovny neexistuje dovolani, svevolne meni misto doruceni a maji zasadni chyby v procesech.

  • 12. 1. 2021 20:12

    jouda

    Já zase o Zásilkovně nemohu říci špatné slovo, doručeno i z druhého konce republiky druhý den. A to oběma směry i před Vánoci. Z velkého objemu zásilek se vždycky něco pokazí, ale nesmí to být pravidlem, jako u konkurence.

  • 12. 1. 2021 21:31

    bez přezdívky

    Myslím si, že aby JAKEKOLIV příspěvky k tomuto článku typu "pošta je na nic - Zásilkovna "boží" .. měly mít u napsaného názoru i počet odeslaných zásilek skrze danou službu za loňský rok.. protože pak tu budeme číst přípsěvky typu "pošta je totálně ubohá - balík na druhé straně nedoručili ani po třetí reklamaci" - a přitom daný jedinec poslal do 5 balíků ZA ROK! skrze poštu...

    Za sebe (naše společnosti) mohu říci, že jen v roce 2020 jsme poslali 1050 zásilek skrze zásikovnu, asi u méně jak 10 jsme museli reklamovat, proč to pořád stojí na depu, žádnou naštěstí (!) nakonec neztratili, i když dvakrát nás vyzvali k podání reklamace pro ztrátu. Vadí mi u nich neskutečná arogance typu, že faktury vydávají týdně nikoliv měsíčně a automaticky si strhávají vybrané dobírky na započtení svých služeb - i když ty služby mohou být stále nedořešené a ve stadiu reklamace. NIKDY co si pamatuji, nevrátili JEDINOU KORUNU!

    Přes Českou poštu včetně dopisů apod. prošlo něco přes 800 zásilek. Zadná se neztratila a to ani dopisy, které nebyly doporučené. Nemuseli jsme reklamovat ani žádnou nepřipsanou dobírku na účet. Zasilky opslané skrze poštu běžně kolegové podávají u okénka na místní pobočce, takže žádné preferované zacházení ze strany pošty typu partnerská smlouva apod.

    - oproti tomu sotjí Ceská pošta, kde reklamační proces funguje naprosto na jedničku a svých peněz se doberete.. Pošta automaticky vrací např. doběrečné, pokud si balík na dobírku nikdo na druhé straně nevyzvedl. V našem případě to vypadá tak, že zásilku nám vrátí a k tomu je v přilepené obálce v hotovosti třeba 25-30 Kč (ted nevím přesně kolik). Vůbec o to nemusíte žádat.

    Zásilkovna by opravdu mela DRZET USTA (slušně řečeno) - protože podniká na naprosto odlišeném trhu než pošta. Doručuje jen hromadné dodávky do svých pár tisíců nasmlouvaných obchodů, nemusí nikoho "nahánět", žádné druhé pokusy o doručení a bude se tady lacině vytahovat na poštu, která zaváží do každé pr***le (omlouvám se menším obcím - ale je to nutné pro srovnání).

    12. 1. 2021, 21:33 editováno autorem komentáře

  • 12. 1. 2021 22:12

    bez přezdívky

    Potvrzuji a podepisuji. Posta neni dokonala ale ma zvladnute i ty vyjimecne nebo neprijemne situace. U zasilkovny je to jen arogance, vyhnivaci technika a bezmoc. U ceske posty jsem podal jednu reklamaci, rozbili balik za velmi vysokou cenu. Vse do koruny zaplatili. Zasilkovna v podobnem pripade dle obchodnich podminek prakticky balik nema pojisteny a dokazat jim cenu baliku, pripadne ze jej ztratili musity vy a pomerne krkolomne. To ze mi zasilkovna rozhazuje zasilky kam jim to zrovna vyjde, beru jako fakt zmrsenou sluzbu. Zvlast kdyz vam to dle geolokace hodi na pobocku ktera je pres reku, a otviraci doba pobocky je jedna hodina denne. Presun nemozny, ani za poplatek. Jedine reseni je nechat vyhnit a nechat vratit odesilateli. To je sluzba!

  • 13. 1. 2021 0:41

    bez přezdívky

    díky za pozitivní reakci, je to asi hloupé říkat, ale jsem "rád", že podobně tristní řešení reklamací u zásilkovny má i celá řada dalších lidí.

  • 13. 1. 2021 8:46

    VlK

    Kromě počtu zásilek, záleží na lokalitě. Zvláště u české pošty je významný rozdíl mezi pobočkami. Někde nemůže říct ani popel, někdo reklamuje jednu zásilku za druhou.

    V každém případě je dobře, že je možnost výběru, profitují z toho zákazníci/příznivci obou.

  • 13. 1. 2021 10:23

    bez přezdívky

    Presne tak. Dokud jsem mel adresu na Prahu 7, konkretne na postu v Holesovicke trznici, tak se mi notoricky ztracely nesledovane zasilky, typicky balicky z Ciny. Snad kazdy druhy. Stacilo si to nechat posilat na jinou adresu (tim padem jinu postu) a problem byl razem vyreseny. Ovsem ochota posty, nejak to resit, byla teda uplne nulova. Total nezajem. Moje chyba, ze si nechavam cosi takoveho posilat, pry :-)

  • 13. 1. 2021 11:55

    bez přezdívky

    Toto tvrzení vůbec není pravda.Z vlastní zkušenosti vím že česká pošta někdy ani neodpoví na reklamaci.
    Objednal jsem si zboží v zahraničí (Holandsko).Zboží došlo v pořádku až na vyměňovací poštu Praha, tam leží dodnes.Na reklamaci když náhodou vezmou telefon nedovedou odpovědět kde zboží je? Mají naučené odpovědi jako že chybu způsobil brigádník který už u nich nepracuje.
    Můžete se sami přesvědčit na sledování zásilek.
    Zde jsou čísla zásilek. RU721179269NL
    nebo LT411297299NL.
    Když se dovoláte na reklamaci řeknou vám že to musí reklamovat ten kdo to posílal.
    Když to odesílatel udělá , tak mu ani neodpoví.Česká pošta dělá v zahraničí ostudu naší republice.
    Takže na tento lživý příspěvek jsem musel zareagovat.Jen pro upřesnění cena zboží byla
    2000,- Kč.

  • 13. 1. 2021 12:19

    K>

    Dekuji pohled za odesilatele s 2000 zasilkami rocne. Ale je to jen pohled odesilatele, a pohled prijemce s 2000 zasilkami tu neni. A asi moc logicky nebude. Proto nezbyva nez koukat i na diskuzni prispevky od jednotlivcu, abychom mohli aspon odhadnout jaky zpusob doruceni lidi preferuji.

    "Zásilkovna ... nemusí nikoho "nahánět", žádné druhé pokusy o doručení..."
    A to je prave ten duvod, ja jako prijemce baliku mam radeji zasilkovnu. Nechci aby me posta nahanela a davala mi (nekdy) papirky s oznamenim do schranky. Zpusob zsilkovny je pro mne mnohem jednodussi.

  • 13. 1. 2021 15:47

    Vindis

    No spoléhat se na příspěvky ostatních je dost diskutabilní. Problém s poštou totiž není systémový, ale lokální. Drtivá většina zásilek stejně dorazí v pořádku. Jen se o tom nikde nedočtete, protože spokojený zákazník nemá potřebu to dávat najevo. Na internetu se dočtete akorát o těch špatných. A když už se objeví nějaký článek, jako třeba tento, tak se tam stejně dozvíte stejnou písničku. Nespokojený zákazník s poštou, který bude vychvalovat konkurenci. Což sice má informační hodnotu, ale ve skutečnosti mohou být dosti zkreslené, způsobenou negativní zkušenosti jedince. Zvláště u těchto příspěvků není jisté, zda se jedná aktuální stav nebo o neustálou kritiku jedince, který poštu použil naposledy před pár lety nebo si jen honí ego a přivlastňuje si něco, co se nestalo. Jako nechci odsuzovat ty, co skutečně mají špatnou zkušenost s Poštou. Jen bych takové příspěvky nebral jako jasnou věc, že Pošta je neschopná. Právě tím, že jde o lokální problém, je právě potřeba to otestovat sám na sebe, zda pošta doručí v pořádku nebo dělá naschvály.

    Ten Váš způsob, a způsob zásilkovny, je ovšem identický s tím co má Pošta jako "Balík na poštu" nebo nově "Balíkovna".

    Zásilkovna je v pohodě. Ovšem u nich se mi zásadně nelíbí jedna věc. Pokud moje cílové místo nebude mít místo, tak prý balík přenesou do jiného bližšího místa, kde bych si to pak měl převzít. K čemu mi to ale k čertu je, když nejbližší další místo je několik kilometrů dále v sousední obci a nemám auto. Možnost přeposlat balík zpět na mé cílové místo jaksi nikde nevidím. Zatím se to naštěstí nestalo, ale tento nekontrolovatelný přesun jinam mě děsí.

  • 13. 1. 2021 17:00

    K>

    Spoléhat se určitě ne, ale přihlížet rozhodně ano.

    O něčem ale svědčí nárůst balíků zaslaných českou poštou versus nárůst balíků poslaných zásilkovnou. Máme taková data? Pan "bez přezdívky" píše, že za minulý rok poslali více balíků jinými službami než českou poštou. To naprosto jasně svědčí o nespokojenosti lidí s českou poštou. To nelze odůvodnit pouze tím, že spokojení lidé nemají potřebu se vyjadřovat.

    Balíkovna je jasná reakce na Zásilkovnu. Balík na poštu zní hezky, pro mně to znamená cestovat 15 minut MHD, protože pošta v naší čtvrti balíky není schopna vydat. A to má 4 přepážky, a je v 2. největším městě republiky. A musím to stihnout do 18:00, kdežto hodně výdejních míst Zásilkovny má delší otevírací dobu. Tedy tahle věta "je ovšem identický s tím co má Pošta jako "Balík na poštu"" neplatí.

  • 13. 1. 2021 18:16

    Vindis

    Vyšší nárůst jinými službami než Českou poštou ale nic nevypovídá o nespokojenosti lidí. Ostatně píše, že u pošty nemá problémy. Svým způsobem mezi mě patřím. Od doby co u nás je Zásilkovna, tak si přes něj posílám drobnosti. Ale to rozhodně neznamená, že jsem nespokojen s poštou. Velké zásilky si nechám poslat rovnou domů přes poštu. U drobnosti je mi škoda otravovat pošťáka, když si to mohu vyzvednout osobně. A Zásilkovnu mám blíže, tak využiji ji.
    Jinak argumentace, že výdejní místa mají delší otvírací dobu je rovněž individuální. Ne vždy to platí. To záleží jen a jen na výdejním místu. Te náš zavírá už v 16 hodin. Kdežto pošta v po a st je do 18. A já se tam prakticky nijak nezdržím - přijdu, nahlásím, vyzvednu a hotovo.

  • 14. 1. 2021 8:41

    K>

    "nic nevypovídá o nespokojenosti"
    Není to tak dávno, co česká pošta měla faktický monopol na malé balíčky. I přes to, že všichni ví, kde je nejbližší pošta, a byli zvyklí ji používat, je dnes většina zákazníků jinde. To mě přijde jako nespokojenost. Měli potřebu vyhledat jinou službu. Nespokojenost vyvolaná cenou nebo kvalitou služby.

    "argumentace, ... je rovněž individuální"
    Samozřejmě že je individuální. Je to příklad vyvracející Vaše tvrzení:
    "způsob, a způsob zásilkovny, je ovšem identický s tím co má Pošta"
    Argumentoval jsem že to není identické. Našel jsem případ, který prokázal že služba je jiná.

  • 14. 1. 2021 0:04

    bez přezdívky

    pán bez přezdívky.. já to tedy nechápu .. protože se do lupy přihlašuji přes onu "přezdívku". naprosto nevím, proč to není vidět.. je to xRST

  • 12. 1. 2021 20:53

    Martin Novotný

    No mě zasilkovna doručila všechno do 2-3 dnů, za nějakých 60 Kč na výdejní místo, kde mi to vydají během 5 minut.
    Doprava ČP stojí 100-150 Kč, doručí sice 90% zásilek do druhého dne, ale domů doručí jen cca 30-40 % zásilek, zbytek uloží na poště, aniž by se pokusili o doručení. Tedy ne že "adresát nezastižen", ale prostě to rovnou uloží. A vyzvednutí na poště znamená 20-60 minut čekání, dle situace.

  • 12. 1. 2021 21:15

    jinejmuf

    Asi jste si popletl názvy těch firem, že? Kdykoliv mi nedošel balík nebo naposledy v listopadu dokonce ztratili dopis v A4 obálce, tak to byla Česká pošta. Nemá asi smysl zdůrazňovat takové ty speciality, jako že čistě náhodně jen díky tomu, že se na pobočce zeptám "a neleží mi tu náhodou ještě jeden balík" se dozvím, že už před týdnem se vykašlali na to mi ten balík doručit nebo alespoň hodit oznámení o nedoručení, případně že dostanu oznámení o uložené zásilce den poté, co si ho vyzvednu uložený na poště, to asi zažil každý. S naprostým klidem mi Česká pošta hodila do schránky otevřený balíček a když jsem to chtěl reklamovat, tak neexistuje. Stěžovat si u ČP lze jen vedoucí pošty, balík je zapotřebí jim dát zpět včetně obsahu "k reklamaci" a oni někdy možná se k tomu vyjádří. Měli jediné štěstí, že asi nevěděli k čemu ta věc uvnitř je, tak balíček nebyl vykradený.

    Naproti tomu Zásilkovna ani Uloženka nikdy nedodali balík jakkoliv poškozený, vždy jsem měl okamžitý přehled o jeho aktuální poloze (Česká pošta údaje aktualizuje naprosto nahodile, ml jsem balíček už vyzvednutý a na webu viselo "doručování na poštu").

    Kéž by Česká pošta skončila! E-shopy už dlouho vybírám tak, aby nedodávaly přes ČP, protože balík chci dostat a vcelku. Ještě mi chybí v sortimentu Zásilkovny možnost poslat doporučený dopis...

  • 13. 1. 2021 10:06

    Vindis

    Ovšem takto to nelze paušalizovat. Je to pouze a jen Váš případ, nikoli všech. A při tom množství Česká pošta funguje stále jak má. Samozřejmě na internetu je to už klasika, že si každý na poštu stěžuje. Ale pochopte, že ti, co s poštou nemají problém, nemají také potřebu o tom dávat vědět. Takže najdete jen ty špatné. A jak je vidět zde, tak i ostatní na tom nejsou lépe.
    Vy si stěžujete na poštu a vychvalujete soukromníky. Tak jiní si zase stěžuji na soukromníky a vychvaluji poštu. Takže argumentaci "kéž by Pošta skončila" dáváte najevo, aby se ti spokojení místo vás trápily s neschopným soukromníkem. To ti druzí mohou rovněž napsat, aby to třeba Zásilkovna zabalila, když to neumí. Pak budete nadávat na druhé, co si to dovoluji.

    Já mám vlastně výhodu, že v mé lokalitě přepravní služby funguji jak mají. Včetně Pošty. Až na jednoho soukromníka, který je vlastně v počtu veřejných stížnosti ještě horší než Pošta - InTime. Jako doručí, ale pokaždé v jiný čas (největší rozpětí od 10 do 17). Takže si mohu vybrat. A když už si mám vybírat, tak je to právě Česká pošta. Ten je ze všech nejspolehlivější. Vždy se vejde do stále stejného půlhodinového časového okna a vždy doručí i bez zavolání. Což já velice oceňuji, protože špatně slyším, tak jsou mi telefony otravné. Zvláště nechápu úchylku u jednoho soukromníka, že volá přímo před barákem a kecá něco o tom, že veze balík a zda jsem doma. To mohl rovnou zazvonit na zvonek.
    Na druhou stranu, pokud si objednávám jen drobnost, tak to už raději použiji Zásilkovnu, případně Na Poštu. Kvůli drobnosti nebudu zbytečně zaměstnávat kurýry, když si to mohu převzít osobně.

  • 13. 1. 2021 10:54

    jouda

    tak to máte s ČP kliku, jiní co maj smůlu na depo mají třeba u balíku do ruky tak 50% šanci, že bude doručen do ruky v den kdy bylo oznámeno doručení. Jinak se rovnou posílá sms o nezastižení. Jako je fakt, že když to ČP poslala místo doručení na blbou pobočku a do schránky mi poslali oznámení, že si to mám jet vyzvednout z Počernic do Vysočan, tak mi to po stížnosti přeposlali. Ale to mohli udělat rovnou. Ale to jsou zkušenosti příjemců, které se třeba k tomu velkému odesílateli co s ČP neměl nikdy problém nikdy nedostanou, protože tohle s odesílatelem následně neřešim. Ono kdyby to doručování s ČP bylo vždy tak sluníčkové, tak zásilkovna nikdy nevznikne.

  • 13. 1. 2021 11:02

    Uzivatel_tohoto_jmena_jiz_existuje

    Zajimava uvaha o tom, ze by zasilkovna nevznikla, kdyby CP fungovala dobre. Takze dle tve teorie nikdy nevznikne zadna konkurence cehokoli pokud tam je fungujici subjekt? Ale no tak...

  • 13. 1. 2021 11:22

    jouda

    tak bavim se o zásilkovně a poště. Podle vás začali lidi používat zásilkovnu, protože už je nudila ta dokonalost doručování české pošty s pobočkou v kdejaké díře a chtěli zažít nějaké vzrušení s nižších kvalit tehdy nezavedeného subjektu? Ale no tak...

  • 13. 1. 2021 11:31

    Uzivatel_tohoto_jmena_jiz_existuje

    Jeste pred zasilkovnou tu bylo X-kuryrnich sluzeb, osobni odbery eshopu a kde co. Zasilkovna vznikla, tak jako vznikly jine kuryrni sluzby a i kdyby posta fungovala vyborne, tak by nejspise vznikla, vzdyt tak vznikaji firmy v tisicich oborech, vidi prilezitost...

    Takze lidi zacali pouzivat zasilkovnu, protoze nabizi neco jineho nez posta a to neco jineho je to, co je pro ne fajn. Primarni duvod nemusi byt nekvalita sluzby posty. Protoze uz to, ze mam pobocku zasilkovny 20 metru od baraku je pro mne lepsi, nez posta co je 200 metru od baraku a i kdyby ta posta co je 200 metru fungovala sebelip, zacnu pouzivat zasilkovnu co mam 20 metru... a o tom to primarne je.

    Navic nefunkcnost posty... je to vice trolli kravina a vymysleni si lidi, nez realita, kor pokud zacneme do toho tahat i ostatni a jejcih kvality. Procenta doruceni jsou si velmi podobna, stejne jako dalsi aspekty sluzby.

  • 13. 1. 2021 11:35

    Vindis

    Zásilkovna se do popředí dostala podstatě až v době, kdy Česká pošta ohlásila, že bude rušit pobočky. Tehdy se mi zdá, že Zásilkovna spustila osvětu, že se bude rozšiřovat všude, i tam, kde končí pošta. Do té doby jsem vlastně o Zásilkovně nic neslyšel. Tehdy to byla jen firmička, která se chtěla konkurovat s Poštou.

  • 13. 1. 2021 11:50

    Uzivatel_tohoto_jmena_jiz_existuje

    Ruseni pobocek v tom nehralo roli, protoze ty maji a mely stejne male pokryti. Si vem, ze bezne na malomeste a v obci byva jedna posta nekde, kdezto zasilkoven je tam treba 5-10 rozprostrenych a to dava vyhodu. U nas je taky posta a asi 10 zasilkoven... no kam asi budu chodit ze...

  • 13. 1. 2021 12:03

    bez přezdívky

    Pod tento názor se klidně podepíšu,je to přesně tak jak autor popisuje.Jsou to stejné zkušenosti i mých přátel a známých.

  • 13. 1. 2021 12:27

    L.

    Přesně tak. U nás pošta už několik let balíky vůbec nedoručuje. Když máme štěstí, tak nám pošle oznámení, že k doručení nedošlo a že si máme dojít na poštu. Jinak člověk musí sám sledovat, kde balík je.

    Ostatní dopravní služby bez problémů. Chápu, že i jim se občas něco nepovede, ale ČP selhává naprosto systematicky a systémově. Pokud eshop nenabízí jiné doručení, tak je to pro mě důvod poohlédnout se někde jinde.

  • 13. 1. 2021 14:07

    bez přezdívky

    Nevím, co vám připadá nepochopitelné na tom, že když něco "reklamuje" - tak to musíte i dokázat. Každý umí řici "rozflákali jste mi (něco) v balíku - plaťte!" .. nebo "vykradli jste mi balík - není to kompletní".

    je jasné, že v takovém případě musíte svá tvrzení doložit a protože se balík váží na gramy při podání, tak je nutné ho přinést celý včetně vnitřní výplně, aby se porovnalo to, co vám přišlo, oproti tomu, co odesílatel podal k odeslání

    a jak tady zazněla naprosto zásadní věc: je to o různých městech a různých pobočkách. Jako jsou lidi různí, tak i pracovníci pošty jsou různí. Naše zkušenost z Prahy je takové, jakou jsem popsal nahoře.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).