Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Zásilkovna končí s Českou poštou. Zdůvodňuje to drahými a nekvalitními službami od lahvon - Nejsem si jistý, jestli zrovna tahle zvolená forma...

  • 13. 1. 2021 20:27

    lahvon

    Nejsem si jistý, jestli zrovna tahle zvolená forma PR Zásilkovny je to nejšťastnější. Ta potřeba to vytrubovat do světa a kydat špínu na konkurenta, to vždy vnímám negativně.

    Nemám úplně potřebu Zásilkovnu hanit, celkově vzato jim fandím.
    Ale zatím z jednoho testu jejich služeb, který byl fest tragický, bych jim se skromností sobě vlastní :-) doporučil zapracovat na vlastních procesech.

    Aby v době objednávky nedovolili objedat doručení do jejich Z-boxu, do kterého to pak nezvládnou doručit.
    Aby svévolně neměnili místo doručení do úplně jiné obce. Aby přesměrování nabídky nabídli jako volitelnou možnost, po odsouhlasení klientem. Ne že balíček pošlou jinam a zákazníku pos*r se.

  • 14. 1. 2021 12:13

    bez přezdívky

    Teď píšete o zásilkovně nebo o ČP? Protože tohle je přesně ta věc, co mi vadí na České poště - že balík náhodně vozí po depech v celém kraji a pak ji uloží na náhodně zvolené poště. Obvykle na nějaké zapadlé s otevírací dobou shodující se s pracovní dobou běžné populace.

    Holt mám smůlu, že bydlím na malém městě (Brno), kde ČP některé své služby neprovozuje (například balík na poštu, protože pošta 61300 balíky nedoručuje).

    Jinak řečeno: každý máme jen své osobní zkušenosti. Pokud máte to štěstí, že bydlíte v oblasti, kde je funkční pošta, tak budete mít zkušenosti dobré. Já to štěstí nemám, v lepším případě mi chodí SMS typu "dnes mezi 8:00 a 18:00 vám budeme doručovat zásilku", v tom horším v SMS hledám kam že to ten balík směřují a na internetu sleduji, jak balík cestuje po depech. Před dvěma roky mi díky tomu nedodali včas několik vánočních dárků (přestože jejich "první pokus o doručení" proběhl 18.12.) a od té doby se jim vyhýbám. Vy budete mít zkušenost úplně jinou. Já už jim šanci nedávám, zejména kvůli absolutně trapným výmluvám typu "on to asi řidič na depu zapomněl vyložit, zkuste se podívat zítra". Prostě neumí přiznat, že mají chybu v systému. Takže ji těžko kdy opraví. Přitom některé věci by neměly být těžké, například dát do balíku na poštu možnost "sice má bydliště v 61300, ale balík nechte ležet na 60200".

  • 14. 1. 2021 1:47

    bez přezdívky

    To je presne ono, v zasade se zasilkovnou nemam problem... Naopak, je to zajimava nova sluzba. Bohuzel kdyz dojde na lamani chleba, pr zasilkovny je takove "drze", chovani k zakaznikovi taktez a procesy maji diry, ktere by nenavrhnul ani sliz prave vyvrzeny z more a vydavaji to za high tech super sluzbu.