Je ale rozdíl, když přes zásilkovnu dojde prakticky 100 procent a nemáte co reklamovat a přes ČP je to pořád nějaký problém. A nevyreklamujete nic, protože nejste odesilatel. A řeště třeba s Alzou, že pošta lže o tom, že jste nebyli doma, že Vám uloží zásilku na špatné poště, že balík někam zašantročili a tím pádem chcete vrátit část poštovného. :)
to je sice k naštvání, že jako příjemce nemůžete reklamovat zásilku (vyjma po doručení a příp. poškození obsahu), ale zaponínáte na podstatnou věc: vy chcete reklamovat SLUZBU (doručení či spíše nedoručení), ale k tomu nemáte zákonný nárok, protože vy jste za tu službu poště nezaplatil..
ano, zaplatil jste e-shopu za dopravu skrze poštu, ale platil jste e-shopu a až ten platil české poště. Takže on je ten, kdo si tu službu u pošty objednal a jediný má právo ji reklamovat.
Novinář a moderátor, redaktor Lupa.cz a spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve působil také v marketingu a pracoval ve státní správě.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.